ID : 32774600
امام جمعه بهاباد:

نفس مطالبه‌گری حق مسلم مردم است/آیت الله هاشمی رفسنجانی ستون قدرتمندی برای نظام و انقلاب بود


امام جمعه بهاباد به سالگرد ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی یاردیرین امام و رهبری اشاره کرد و گفت : آیت الله هاشمی رفسنجانی ستون قدرتمندی برای نظام و انقلاب بود .

به گزارش یزدرسا به نقل از بهاباد نیوز، حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی امام جمعه بهاباد به سالگرد ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی یاردیرین امام ورهبری اشاره کرد و اظهارداشت : آیت الله هاشمی رفسنجانی دردوران مسئولیتهای خود خدمات زیادی به کشور و مردم ایران ارائه کرده است .

امام جمعه بهاباد با بیان اینکه هاشمی رفسنجانی یکی از چهره های ماندگار انقلاب اسلامی بود گفت : وفاداری به امام راحل و رهبری معظم انقلاب و محور بودن در مبحث وحدت و همگرایی از هاشمی رفسنجانی چهره ای شاخص و ماندگار در کشور ساخت.

ابراهیمی بشکانی  به مواضع مقام معظم رهبری در اجتماع علما و مردم قم به مناسبت 19 دی ماه خاطرنشان کرد: دشمن تلاش می‌کند ابزارهای اقتدار ملی ایرانیان را هدف بگیرد یعنی عواطف مردم و افکار عمومی هم جهت با حکومت اسلامی، ایمان و انگیزه جوانان، قدرت دفاع موشکی و حضور مقتدرانه در منطقه را مورد تجاوز قرار دهد.

امام جمعه بهاباد با اشاره به سخنان رهبر ی که ریشه تمام دشمنی ها و توطئه ها بر ضد ملت ایران را «انقلاب اسلامی» دانستند و تمام حرکات ناکام دشمن در این چهل سال، در واقع پاتک به انقلاب است افزود: درحوادث اخیر مشکل دشمنان ما این بود که اسلام میدان دار نباشد.

وی بیان کرد: مردم ما طی هفته‌های گذشته برای حمایت از انقلاب و محکوم کردن اغتشاشات و هرج‌ومرج به مقابله با فتنه‌گران پرداختند اما این کار آنها به معنی پذیرفتن اقتصاد بیمار نبود و تنها هدف‌شان حمایت از نظام اسلامی بود.

امام جمعه بهاباد به بيان رهبر معظم  انقلاب در زمينه ضرورت توجه به مطالبات به حق مردم‌ اشاره کرد وگفت: نفس مطالبه‌گری حق مسلم مردم است و همه می‌توانند در چارچوب قوانین و مقررات، خواسته‌های بر حق خود را مطالبه کنند و کسی نمی‌تواند مقابل مطالبه‌گری مردم ایستادگی کند.

انتهای پیام/

 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.