ID : 31496786
صباغیان در جمع پرسنل نیروی انتظامی ابرکوه:

نماینده های مجلس درگیر مسائل فرعی و غیر اصلی شدند


صبح امروز نماینده مردم ابرکوه در مجلس گفت: حجم فراوان پرونده ها به دلیل ضعف قانون است و متاسفانه نماینده ها آنقدر درگیر مسائل فرعی و غیر اصلی شده اند، که کسی این موارد مهم را از آنان مطالبه نمی کند.

به گزارش یزدرسا به نقل از سرو ابرکوه، محمدرضا صباغیان نماینده بزرگ ترین حوزه انتخابیه کشور صبح امروز در جمع پرسنل نیروی انتظامی ابرکوه به بررسی مشکلات این نیرو پرداخت و اظهار کرد: اگر در بحث نیروی انتظامی اطلاع رسانی، کار تبلیغاتی و فرهنگ سازی انجام شود مشکلات بسیار کاهش یافته و موارد جرم و جنایت کمتر خواهد شد.

وی ضمن بیان اینکه گزارش های این مجموعه بصورت نموداری و مقایسه ای باشد و بحث اعطای تسهیلات بصورت طرح ارائه شود؛ گفت: توده مردم نماینده را بعنوان تعمیر کننده کوچه و خیابان، تهیه جهیزیه، کمک مالی و... می شناسند ولی کار نماینده اصلاح و نوشتن قانون است چرا که بسیاری از حجم پرونده ها به دلیل ضعف قانون است؛ اما متاسفانه نماینده ها آنقدر درگیر مسائل فرعی و غیر اصلی خود شده اند که کسی این موارد مهم را از آنان مطالبه نمی کند.

نظارت بر تبعیدی هایی که در سطح شهر وجود دارند، کنترل ورود و خروج اتباع بیگانه بمنظور جلوگیری از انجام جرائم خشن از مواردی بود که صباغیان به فرمانده نیروی انتظامی ابرکوه تذکر داد.

سرهنگ علیرضا صالحی فرمانده نیروی انتظامی نیز ضمن بیان گزارشی از عملکرد یک ساله این ارگان، برخی از مشکلات و معضلات شهرستان را با نماینده مردم ابرکوه در مجلس مطرح کرد.

انتهای پیام / ک




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.