ID : 25120237
امام جمعه خضرآباد در واکنش به نقض برجام:

نمایندگان مجلس با اتخاذ «تدابیر بازدارنده» از آسیب بیشتر جلوگیری کنند


امام جمعه خضرآباد ضمن درخواست از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خصوص اتخاذ تدابیر بازدارنده، گفت: نمایندگان باید تدابیری اتخاذ کنند تا از آسیب رسیدن هرچه بیشتر به کشور در قضیه برجام جلوگیری شود.

به گزارش یزدرسا؛ امام جمعه خضرآباد در مصاحبه با خبرنگار نسیم صادق، با اشاره به تمدید تحریم های ده ساله علیه ایران توسط مجلس سنا آمریکا، این اقدام را در راستای سیاست های غلط آمریکایی ها برشمرد و خاطرنشان کرد: قرار بود در برجام تمام تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران لغو شود ولی امروز شاهد اتفاق دیگری هستیم.

«حجت الاسلام والمسلمین غالبی» امام جمعه خضرآباد به بدعهدی آمریکایی ها اشاره کرد و گفت: رهبری انقلاب بارها خطر بدعهدی آمریکایی ها را به دولت مردان ما تذکر داده بودند ولی متاسفانه توجه لازم به این امر صورت نگرفت.

وی با بیان اینکه وقت و انرژی کشور طی سه سال مذاکرات هسته ای تلف شد، اظهار داشت: برجام صدمات زیادی به کشور وارد کرد و نه تنها پیشرفتی برای ما به دست نیاورد، بلکه از آنچه بودیم عقب تر رفتیم.

وی خوش بینی به دشمن را بزرگ ترین غفلت دانست و تصریح کرد: دشمنان ما تا رسیدن به تمام اهداف خود، دست از دشمنی بر نخواهند داشت.

حجت الاسلام غالبی امام جمعه خضرآباد ضمن درخواست از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خصوص اتخاذ تدابیر بازدارنده، گفت: نمایندگان باید تدابیری اتخاذ کنند تا از آسیب رسیدن هرچه بیشتر به کشور در قضیه برجام جلوگیری شود.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.