ID : 10587439
طاهری:

نمی‌توان پذیرفت که روزنامه‌ای «تیتر یک» خود را ندانسته، همسو با غرب انتخاب می‌کند


سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس : رفتارهای دوگانه و همراه با تناقض در سطح وزارت ارشاد در برخورد با رسانه‌ها وجود دارد.

به گزارش یزدرسا به نقل از نسیم ،سیدعلی‌محمد طاهری، سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس  متأسفانه رفتارهای دوگانه و متناقضی در مورد برخورد با نشریات در سطح وزارت فرهنگ و ارشاد رخ داده است که قطعاً ما در این مورد تذکری جدی به وزیر ارشاد خواهیم داد.


وی به پیگیری اعضای ناظر مجلس بر هیأت نظارت بر مطبوعات در این خصوص افزود: برخی از همکاران در مجلس پیگیر این موضوع هستند ولی سیاست یک بام و دو هوا، شایسته وزارت ارشاد و هیأت نظارت بر مطبوعات نیست. امیدواریم که رفتارشان را اصلاح کنند و همه را به یک چشم بنگرند و اینگونه نباشد که اگر مجموعه فعالی در فضای مجازی اگر گرایشش به دولت نزدیک بود یک نگاه همراه با تبعیض یا استثنا نسبت به بقیه وجود داشته باشد.


طاهری به لزوم پیگیری تیتر یک روزنامه که در حرکتی ساختارشکنانه، نشریه توهین کننده به پیامبر(ص) را به عنوان تیتر یک خود انتخاب کرده، اظهار داشت: قطعاً باید هیأت نظارت بر مطبوعات این مسئله را بررسی کند و اگر کسی سوء‌استفاده‌ای از چنین اتفاقی کرده باشد محکوم کند.

 

اگر کسی از این فضا سوء‌استفاده کند و یک فرد و نشریه موهن تبلیغ شود قطعاً جای برخورد دارد. نمی‌توان پذیرفت که روزنامه‌ای "تیتر یک" خود را ندانسته، همسو با غرب انتخاب می‌کند.

 

انتهای پیام/ص

 

 

 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.