ID : 35179558
امام‌جمعه موقت ابرکوه:

هر کس در هر جایگاه و مسئولیتی، باید نسبت به عملکرد خود پاسخگو باشد


امام‌جمعه موقت ابرکوه گفت : یکی از پیام‌های طرح سؤال از رئیس‌جمهور این بود، که هر کس در هر جایگاه و مسئولیتی قرار دارد باید نسبت به عملکرد خود در برابر مردم پاسخگو باشد.

به گزارش یزدرسا به نقل از سرو ابرکوه؛ ظهر امروز حجت‌الاسلام‌والمسلمین تقی فتاحی امام‌جمعه موقت ابرکوه در خطبه‌های نماز، با اشاره به اقدامات مسئولین مربوطه در خصوص پیگیری و دستگیری افرادی محتکر اظهار کرد : باید با جدیت و قاطعیت با افرادی که با احتکار کردن میلیاردی مواد غذایی و اجناس اولیه موردنیاز مردم، موجبات نگرانی آنها را فراهم می‌کنند، برخورد شود.

حجت‌الاسلام فتاحی ادامه داد : با اجرای مجازات این متخلفان، دیگران که خیال بد در سرخود می‌پرورانند، حواسشان را جمع خواهند کرد.

فتاحی با اشاره به جلسه طرح سؤال مجلس از رئیس‌جمهور گفت : مجلس وظیفه دارد نسبت به عملکرد دولتمردان نظارت داشته باشد و در صورت مشاهده کم‌کاری با تذکر، سؤال، استیضاح و تحقیق و تفحص، از آنها پاسخ بخواهد.

امام‌جمعه موقت تصریح کرد : این برخورد مجلس نشان داد؛ هر کس در هر جایگاهی که هست باید به جدیت برای خدمت به مردم تلاش کند و تا بتواند نسبت به مسئولیت خطیر خود در برابر خداوند پاسخگو باشد.

وی، در بخشی پایانی خطبه‌ها با اشاره به فرارسیدن زمان ثبت‌نام داوطلبان مدارس علمیه ، تأکید کرد : با توجه به اینکه تحصیل در حوزه‌های علمیه می‌تواند برای فرزندان ما آینده‌ساز باشد و در رشد اخلاقی و علمی آنان مؤثر است، توصیه می‌کنم شهروندان نسبت به سرمایه‌گذاری مادی و معنوی در حوزه علمیه شهرستان، اقدام کنند.

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.