ID : 26323539
رییس اداره ارشاد مروست خبرداد

هفته تئاتر شهرستان خاتم شب گذشته در مروست کلید خورد


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مروست گفت: هفته تئاتر شهرستان خاتم شب گذشته با اجرای نمایش الکی خوش در مروست و نمایش در فراق فرهاد در شهر هرات کار خود را آغاز کرد .

به گزارش یزدرسا به نقل از طنین خاتم؛ رئیس اداره فرهنگ ارشاد اسلامی بخش مروست اظهار داشت: هفته تئاتر شهرستان خاتم شب گذشته با اجرای نمایش الکی خوش در مروست و نمایش در فراق فرهاد  در شهر هرات کار خود را  آغاز  کرد . 

اکبر رنجبر گفت: نمایش در فراق فرهاد به نویسندگی محمد ناصح کامگاری و نمایش الکی خوش  به نویسندگی امیر لشکری و کارگردانی  محمد رضا ابوالحسنی از شب گذشته شروع شده و تا روز جمعه  به روی صحنه نمایش  خواهد رفت. 

رنجبر در آیین افتتاحیه  با اشاره به پیشینه هنر تئاتر و نمایش ،نقش این هنر را در انتقال پیام به افراد اجتماع بشری مهم توصیف کرد و افزود:  این هنر می  تواند در تحول مثبت و سازندگی و بالندگی جامعه نقش آفرین باشد. 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مروست نقش تئاتر و نمایش را در پیشرفت فرهنگی جامعه غیر قابل انکار دانست وخاطر نشان کرد: یک نمایش خوب و تاثیر گذار می تواند بر دیگر جنبه ها وزوایای اجتماع نیز نقش مثبت خود را ایفا کند . 

وی شهرستان خاتم و بخش مروست را در زمینه استعدادها و ظرفیت های هنری توانمند خواند و افزود: برنامه های خوبی در جهت ارتقا هنر نمایش این منطقه در دست اقدام است. 

رنجبر از برگزاری نخستین هفته تئاتر  هرات و مروست  به عنوان رویدادی مبارک در عرصه فرهنگ و هنر این منطقه یاد واظهار داشت: برگزاری این گونه رویدادها، ترغیب و تشویق علاقه مندان  این حوزه را فراهم خواهد کرد.

انتهای پیام/

 



summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.