ID : 7429627
پیام تسلیت انجمن موسیقی بسیج هنرمندان درپی درگذشت «سعادتمند»

همیشه طنین صدایش در ذهن مردم دارالعباده یزد تلاطم می کند


و اینک حسین سعادتمند پیر غلامی که سال ها با عطر حنجره ی خویش ، شام غریبان کودکتن کربلا را عطراگین می کرد در جوار رحمت حق آرام گرفته است هر چند تا همیشه طنین صدایش در ذهن مردم دارالعباده یزد تلاطم می کند: بی خبران خبر خبر

به گزارش یزد رسا، انجمن موسیقی بسیج هنرمندان استان یزد در پی درگذشت «حسین سعادتمند» ذاکر سرشناس اهل بیت(ع) پیامی صادر کرد.

متن این پیام به این شرح است: هنوز طنین صدایش به گوش میرسد صدای شور آفرینی که هر محرم در دل تکیه ها و عزاخانه ها  شوری حسینی می آفرید و همگام با طنین موسیقایی صدایش ، سینه زنان حسینی اوج می گرفتند. هم او سال ها در سکوت تارهای صوتی اش ، نام حسین را فریاد کرد و با زمزمه های عاشورایی اش جاودانگی هنر عاشورایی را به تصویر کشید.


هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق ....


و اینک حسین سعادتمند پیر غلامی که سال ها با عطر حنجره ی خویش ، شام غریبان کودکتن کربلا را عطراگین  می کرد در جوار رحمت حق آرام گرفته است هر چند تا همیشه طنین صدایش در ذهن مردم دارالعباده یزد تلاطم می کند: بی خبران خبر خبر


انجمن موسیقی بسیج هنرمندان استان یزد ؛ این ضایعه تاسف بار را به خانواده این مرحوم  و جامعه هنری استان به خصوص فرزندان هنر مندش فرید و فرشید سعادتمند تسلیت گفته و از خداوند صبری عظیم برای بازماندگان آرزومند است.

مهرداد جباری مسئول انجمن موسیقی بسیج هنرمندان استان یزد




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.