ID : 12560257

هم‌اندیشی مدیران روابط عمومی استان یزد با مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد


وابط عمومی استان یزد طی نشستی با مدیرکل صدا و سیما ی یزد در ارتباط با افزایش تعامل‌های سازنده برای گسترش حرکت‌های فرهنگی هم‌اندیشی کردند.

به گزارش یزد رسا به نقل از روابط عمومی صداوسیمای یزد جلسه هم اندیشی مدیران روابط عمومی استان به منظور گسترش حرکت‌های فرهنگی در سالن اجتماعات صداوسیمای مرکز یزد برگزار شد.

 

دراین دیدار  مدیران روابط عمومی ها نظرات و پیشنهادات خود را با مدیر کل صداوسیمای مرکزیزد در میان گذاشتند.

 

افزایش همکاری با صداوسیما،استفاده از تولیدات ومستندات ادارات، استفاده از پژوهش های دانشجویان وبرنامه سازی درباره ظرفیت های خاص استان از جمله درخواست های روابط عمومی ها بود.

 

مدیر کل صداوسیمای مرکز یزد با اشاره به اینکه هر روابط عمومی به عنوان قلب یک سازمان طلقی می شود گفت: روابط عمومی ها بخش عمده ای از فعالیت های یک سازمان را برعهده دارند و هیچ مکانی بدون روابط عمومی نمی تواند به موفقیت برسد.

 

پهلوانیان افزود:از آنجایی که در امر رسانه جذب مخاطب جایگاه ویژه ای دارد و ما در امر رسانه برای موفقیت بیشتر باید سیستم های بازخورد گیری را تقویت کنیم.

 

وی در ادامه با اشاره به نقش موثر روابط عمومی ها در اطلاع رسانی گفت: ما در امر اطلاع رسانی باید به ارزش های خبری اهمیت بدهیم و  در امر نقادانه و شجاعانه عمل کردن موجب جلب اعتماد همگانی به رسانه خواهد شد.

 

مدیر کل صداوسیمای مرکز یزد همچنین از ارتقاء سطح کیفی برنامه های این سازمان در آینده ای نزدیک خبر داد و افزود: در این راستا تلاش می کنیم با نگاه خلاقانه و شجاعانه با همکاری دستگاهها در جلب رضایت مردم بکوشیم.

 

انتهای پیام/ع

summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.