ID : 954213

هم وطن بفرمائید کالای صهیونیستی+عکس


کشورهای غربی و آمریکا ورود کالاهای دارویی و پزشکی در ایران را تحریم می‌کنند اما چیبس‌ها و پفک‌های آن‌ها به راحتی در بازار‌های کشورمان عرضه می‌شود.

به گزارش یزدرسا، چیز زیادی به مراسم روز قدس نمانده و ما که با خانواده به قم رفته بودیم در مسیر برگشت از زیارت حضرت معصومه(س) برای استراحت در مرکز خرید بین راهی توقف کردیم. فضای این مرکز و کالاهایی که در آن عرضه میشود شباهت زیادی به فروشگاه ها و مغازه های سطح شهر نداشت و خیلی سعی شده بود که شبیه مجتمع هایی باشه که توسط شرکت های چند ملیتی در کشورهای دیگه ایجاد و اداره میشه باشه. برای همین دقیق تر شدم و به تمام مغازه های این مرکز بین راهی سرک کشیدم.

 

کالاهای خوراکی خارجی در یک مرکز بین راهی آن هم در مسیر جاده قم بسیار جالبه. با توجه به تحریم ها، تهدید ها و بی احترامی های غرب به ویژه آمریکا چه لزومی داره چیپس و پفک آمریکایی در ایران فروخته بشه.

 

چیپسی که روی آن نوشته Made in US و زیر آن هم به زبان عبری توضیحاتی نوشته شده.

 

امروز خبری رو دیدم که نوشته بود وزارت خزانه داری آمریکا نام برخی از اقلام تجهیزات درمانی را به فهرست کالاهای مجاز جهت صادرات به ایران افزود. البته این خبر در حالی منتشر می شه که لیست فوق تنها شامل برخی از اقلام مانند الکتروکاردیوگراف و دستگاه‌های دیالیز است و بسیاری از اقلام پزشکی هنوز شامل تحریم می شه.

به نظرتون وقتش نرسیده که بازار ایران رو از کالاهای کشورهایی مانند انگلیس، آمریکا و فرانسه که نقش اصلی را در اعمال فشار بر مردم ایران دارند، ببندیم و ما هم کالاهای اونا رو تحریم کنیم؟

منبع:ندای انقلاب




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.