ID : 3313744
مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداري:

هنرمندان و خبرنگاران برای اطلاع رسانی در خصوص عملکرد مراکز خیریه کوشا باشند


در بازدید از هفت مرکز خیریه بهزیستی که از سوی مدیر کل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری و با همراهی مدیر اداره کل بهزیستی استان انجام گرفت، بر حضور خبرنگاران و هنر مندان در این مراکز و تهیه گزارشی از عملکرد آنها تاکید شد.

به گزارش یزد رسا به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، "مجید جوادیان زاده" به همراه مدیر کل اداره بهزیستی استان، از هفت مرکز خیریه بهزیستی یزد بازدید کرد.

مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استان با اشاره به در دست داشتن طرح جامع زیست معلولان گفت: با بازدید از دو مرکز توانبخشی ملائک و همچنین مرکز نگهداری از کودکان بی سرپرست و معلول استان، گام نخست را برای کاوش ها در خصوص چرایی ایجاد این مشکل و ارائه راهکار برای برون رفت از آن برداشته ایم، چراکه کارشناسانی را برای مطالعه در خصوص این طرح نیز در نظر گرفته ایم.

جوادیان زاده، در خصوص مرکز تحکیم بنیان خانواده نيز گفت: این مرکز گنجایش توسعه بیشتر را دارد و از آنجایی که این مراکز بیشتر از سوی خیرین حمایت می شوند و تجربه نشان داده است که مشارکت بخش خصوصي همواره موفق تر عمل کرده است، به نظر می رسد که لازم است در خصوص عملکرد مراکزی از این دست، اطلاع رسانی از سوی هنر مندان و خبرنگاران تقویت شود که در این خصوص اقدامات از سوی دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداري انجام می گیرد.
این مقام مسئول افزود: در نظر داریم که در وهله اول، با پاسخ به این دو پرسش که منشا این مشکل کجاست و همچنین راهکار کدام است، در خصوص برون رفت از آن اقدام کنیم.

وی از مسئولان این مراکز خواست که نگذارند مراکز شان در حاشیه باشند و برای به میدان آمدن این مراکز و همچنین حضور روز افزون خیران در بطن فعالیت ها کوشا باشند.

summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.