ID : 17782283

هیات انصار المهدی(عج) هرات اعدام شیخ «نمر» را محکوم کرد


هیات انصار المهدی(عج) هرات با صدور بیانیه ای اعدام شیخ« نمر» را محکوم کرد.

به گزارش یزد رسا به نقل از  طنین خاتم، متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
« وَ لَا تحْسَبنَّ الَّذِينَ قُتِلُواْ فىِ سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتَا  بَلْ أَحْيَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ* فَرِحِينَ بِمَا ءَاتَئهُمُ اللَّهُ مِن فَضْلِهِ وَ يَسْتَبْشرِونَ بِالَّذِينَ لَمْ يَلْحَقُواْ بهِم مِّنْ خَلْفِهِمْ أَلَّا خَوْفٌ عَلَيهْمْ وَ لَا هُمْ يَحْزَنُونَ» (آل عمران / 170)
شهادت عالم وارسته، مجاهد فی سبیل الله جناب حاج شیخ نمر باقر النمر، بار دیگر ماهیت خباثت آلود و خیانتکار دولت و سیاستمداران آل سعود را برای همه یِ وجدانهایِ بیدار در سراسر جهان آشکار نمود.
به فرموده مقام معظم رهبری «این عالمِ مظلوم نه مردم را به حرکت مسلحانه تشویق می‌کرد و نه به صورت پنهانی اقدام به توطئه کرده بود، بلکه تنها کار او، انتقاد علنی و امر به معروف و نهی از منکرِ برخاسته از تعصب و غیرت دینی بود.»
ایشان پس از آخرین بازداشت در سال 1392پس از تحمل ماهها رنج و بیدادگری در زندانهای آل سعود سرانجام به جایگاه ابدی خود شتافتند. قطعا خون به ناحق ریخته شده ایشان دامنِ آل سعود را خواهد گرفت و ان شاالله موجباتِ سقوط این دولت خائن را فراهم خواهد کرد چنانکه خونِ به ناحق ریخته شده شیعیان همواره در طول تاریخ موجب حرکت و گسترش مذهبِ شیعه گردیده است.
هیات انصار المهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف این اقدام ذلت بار و ننگینِ سیاستمداران خود فروخته و نفت خوارِ سعودی را محکوم می نماید و از خداوند متعال برای شیخ مظلوم باقر النمر طلب رحمت و مغفرت و همنشینی با اولیاء الهی و ائمه طاهرین صلوات الله علیهم اجمعین را مسألت می نماید. والسلام علیکم و رحمة الله و بر کاته
 

 

هیات انصار المهدی(عج) هرات
 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.