ID : 1565043

واکنش رئیس سازمان سینمایی به اظهارات سعید راد درباره وثوقی و فردین


رئیس سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و اشاد اسلامی به سخنان سعید راد در تجلیل از بازیگر فراری فیلم های پیش از انقلاب و فیلم ضد ایرانی "فصل کرگردن واکنش نشان داد.

به گزارش یزدرسا، حجت الله ایوبی در گفتگو با مرصاد اظهار داشت: بدیهی است که اظهار نظر هنرمندان و حاضرین در جشنواره فیلم فجر حتی اگر پشت تریبون این جشنواره باشد ارتباطی به موضع سازمان سینمایی و یا وزارت ارشاد ندارد.

وی این اظهار نظر ها را به طور طبیعی موضع وزارت ارشاد و یا جشنواره فجر ندانست و گفت: برخی هنرمندان نظر خود را عنوان می کنند و این یک موضع رسمی نیست.

ایوبی گفت: ما به عنوان ملتی متمدن و با حوصله نظرات مختلف افراد را می شنویم و افراد هم آزادانه در جمهوری اسلامی می توانند اظهار نظر کنند و ماهم گوش می کنیم اما مشخص است که هر اظهار نظری از سوی افراد مربوط به خود آنهاست و مواضع رسمی وزارت ارشاد و سازمان رسانه ای هم مشخص است.

گفتنی است سعید راد در بخش تقدیر از برگزیده های عکس فیلم در اظهارتی که مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر را به حاشیه برد با نام بردن از بهروز وثوقی از او تجلیل کرد. بهروز وثوقی بعد از انقلاب به دلیل ارتباط زیاد با درباز شاه از ایران گریخت و بعدها با شرکت در فستیوال های سینمایی اسرائیل و بازی در فیلم ضد ایرانی " فصل کرگدن" مسیر خود را مشخصا در قبال مردم ایران نشان داد.

summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.