ID : 12829898
عضو هیات مدیره صندوق بازنشستگان فولاد:

واگذاری ۶۸/۵ درصدی سهام سنگ آهن بافق به صندوق بازنشستگان حق الناس است/15درصدی که با دستور رییس جمهور باقی مانده را مطالبه کنید


عضو هیات مدیره صندوق بازنشستگان فولاد ۶۸/۵ درصد از سهام واگذار شده از شرکت سنگ آهن مرکزی بافق به صندوق بازنشستگان را حق الناس دانست و گفت: 15 درصدی که صباغیان پیگیر گرفتن آن هستند باید از 28.5 درصدی که با دستور رئیس جمهور دولتی باقی خواهد ماند مطالبه شود.

به گزارش یزد رسا به نقل از بافق خبر، چهارمین جلسه کارگروه پیگیری حقوق مردم و کارگران سنگ آهن بافق شب گذشته 19 اردیبهشت ماه 94 در محل مسجد جامع شهر پس از نماز مغرب و عشاء برگزار شد.

نجفی گفت:آنچه به شهر حیات میدهد حیات معادن است که ما باید تا پایان عمر معدن ۳۳ هزار میلیارد حقوق به مردم بافق  بدهیم  تا در سفره آنها قرار گیرد.

وی ادامه داد:نگاه دریه(مدیر عامل صندوق فولاد)  این است که درآمدها اول باید بافق بماند و سپس سریز درآمدها به صندوق بیاید.

عضو هیات مدیره صندوق بازنشستگان فولاد تصمیم گیری در خصوص بازگشت ۲۸/۵ درصد از سهام شرکت سنگ آهن مرکزی بافق که سال گذشته از طریق فرابورس به فولاد خوزستان فروخته شده بود را خارج از حیطه این صندوق و سنگ آهن بافق دانست و افزود:طبق آخرین خبرها با توجه به اختلاف نظری که بین سازمان خصوصی سازی و وزارت صنعت ،معدن و تجارت موجود است مقرر شده است این مهم توسط شخص رئیس جمهور تصمیم گیری شود و سخنگوی دولت در این زمینه مامور شده است.
نجفی ۶۸/۵ درصد از سهام واگذار شده از شرکت سنگ آهن مرکزی بافق به صندوق بازنشستگان را حق الناس دانست و گفت 15 درصدی که آقای صباغیان پیگیر گرفتن آن هستند باید از 28.5 درصدی که با دستور رئیس جمهور دولتی باقی خواهد ماند مطالبه شود.

summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.