ID : 1571353
نماينده ولي فقيه در استان یزد:

وحدت جامعه، مهم ترین ضرورت در عرصه حساس كنونی است


امام جمعه يزد در ديدار با جمعي از مبلغان استان بر وحدت جامعه در عرصه حساس كنوني تأکید کرد.

به گزارش یزد رسا به نقل از روابط عمومي استانداري يزد، آيت الله محمد رضا ناصري روز شنبه در ديدار جمعي از برادران و خواهران مبلغ با نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد كه به مناسبت 12 بهمن روز انقلاب اسلامي، امام خميني (ره)، ولايت و رهبري برگزار شد، اظهار داشت: امروز بواسطه انقلاب اسلامي ما ميدانيم كه چگونه زندگي كنيم و چگونه به ديار باقي بشتابيم.

آيت الله ناصري افزود: انقلاب اسلامي ايران به پيروي از حركت هاي پيامبر اكرم (ص)، ائمه اطهار (س)، نهضت عاشوراي حسيني و آرمان حضرت ولي عصر (ارواحنا فداه) شكل گرفته و به ثمر نشسته است.

امام جمعه يزد اظهار داشت: امام خميني (ره) هنر بزرگي كه داشت اين بود كه هدف زندگي را براي ما روشن كرد و تكاليف و وظايف ما را فهماند و تاكيد كرد كه اگر مومن هستيد و به دين اعتقاد داريد در قبال آن مسئول هستید.

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد با اشاره به اينكه تمام تلاش امام خميني (ره) در حفظ نظام و انقلاب اسلامي بود، گفت: ايشان بر انجام كار در راه رضاي خدا تاكيد داشتند كه به همين دليل به حال بسيجيان غبطه مي خورد، بسيجيان براي رضاي خدا تلاش مي كنند.

وي هدف خلقت يعني سوق دادن انسان به سوي خداوند باري تعالي را يادآور شد و خاطر نشان كرد: حاكميت جامعه بايد به دست اسلام باشد و اين وظيفه هر فرد مسلمان است كه به فكر مردم و جامعه خود باشد.

نماينده ولي فقيه در استان خاطر نشان كرد: حكومت عدل الهي به دست حضرت ولي عصر (ارواحنا فداه) تشكيل خواهد شد، شناخت صحيح اسلام و زندگي از وظايف بزرگ الهي بر دوش ماست و بايد در راستاي حركت مردم جامعه در اين مسير تلاش كنيم.

آيت ا... ناصري ادامه داد: انقلاب هم اكنون دوران جواني خود را طي مي كند و به بركت رهبري داعيانه مقام معظم رهبري (مد ظله العالي) حفظ شده است.

وي وظيفه همگان را حفظ انقلاب، توجه به منويات امام و رهبري معظم، اعمال و رفتار و گفتار صحيح دانست و گفت: امام خميني (ره) فرمودند من از دشمنان نمي ترسم از هواي نفساني و اختلافات دروني خودمان مي ترسم كه بايد از آن بپرهيزيم.

نماينده ولي فقيه در استان با تاكيد بر وحدت جامعه در عرصه حساس كنوني، به بيان خاطراتي از زمان همراهي خود با بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي در پاريس و اوايل انقلاب پرداخت.
 

summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.