ID : 7775429
امام جمعه هرات:

وحشت دشمنان انقلاب از صفوف مستحکم نماز جمعه است


امام جمعه هرات گفت : وحشت دشمنان انقلاب اسلامی از صفوف مستحکم نماز جمعه است و با تبلیغات می خواهد مانع حضور نمازگزاران شود.

به گزارش یزد رسا به نقل از طنین خاتم، امام جمعه هرات در خطبه های این هفته خود به بیان اهمیت غذاهای حلال  در زندگی پرداخت و اظهار داشت : مصرف غذاهای مشکوک و حرام باعث تاثیر گذاری در نسل آینده است .

حجت الاسلام محمد رضایی افزود  : انسان یک موجود خود مختار است و می تواند خوب و بد را تشخیص دهد و همیشه سعی می کند  بهترین راه را برای خود انتخاب کند .

خطیب نماز جمعه هرات گفت : جنگ دشمن در حال حاضر به صورت فیزیکی نمی باشد وحشت دشمن از این صفوف مستحکم نماز جمعه است و به همین دلیل با تبلیغات زیاد و ایجاد تفرقه در صد آن است که مانع آمدن نمازگزاران شود .

رضاییی افزود : مردم ایران آگاه و با بصیرت هستند و تمام نقشه های آنان را بر آب می کنند .

وی خاطر نشان کرد : شیعیان امروز باید صفات شیعیان دوران امام صادق (ع) را دارا باشند و از دشمن واقعی دین مبین اسلام که همان وهابیون هستند دوری کنند .

رضایی شیعه را در زمان امام محمد باقر (ع) قدرتمند توصیف کرد و گفت : موقعیت شیعیان درزمان امام پنجم بسیار قوی بود و این ادامه داشت تا زمان امام صادق (ع) و آن امام بزرگوار توانست چهار هزار شاگرد تربیت و به اسلام معرفی کند .

حجت الاسلام محمد رضایی در پایان ضمن گرامیداشت ولادت حضرت معصوم(س)  و روز دختر هفته دولت را نیز به همه کارگزاران دولت تدبیر و امید تبریک گفت .






summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.