ID : 21653981
بنیانگذار سبک کن شین کاراته در اردکان:

ورزش لازمه نشاط جوانان جامعه است


مراسم رکورد شکنی حرکات نمایشی و رزمی با حضور گسترده ی مردم در محل تالار ورزشی تختی شهرستان اردکان برگزار شد.

به گزارش یزدرسا به نقل از اردکان گویا؛ مراسم رکورد شکنی حرکات نمایشی و رزمی در محل تالار ورزشی تختی شهرستان اردکان برگزار شد.

این مراسم با استقبال و حضور گسترده مردم و نظارت شیهان سعید عدالت نیا، بنیانگذار سبک کن شین کاراته همراه بود.

شکستن 80 عدد گردو با پیشانی توسط امیر حسین عابدینی، رکورد شکنی حرکت پشتک از 26 حلقه لاستیک سواری توسط مجید کریمی، رکود شکستن 4 عدد چوب با پیشانی توسط ذبیح الله حوت، رکورد پرش 12 حلقه لاستیک سواری در ارتفاع , حرکت ساید، زدن کنگ " فرار" از 4 نیوجرسی و حرکت کوچکترین عضو ورزشکار پشتک از 17 لاستیک سواری از برنامه های این مراسم بود.

سعید عدالت نیا در سخنانی با بیان اینکه: تمام این حرکات و تمرینات نشانه تلاش و موفقیت مهدی واحدیان در استعدادیابی و برومند سازی جوانان ورزشکار شهر دانست و مهدی واحدیان " مهدی بروسلی " را بعنوان نماینده حرکات مانوری و رزمی شهرستان معرفی کرد.

وی با اشاره به ظرفیت بالای ورزشکاران شهرستان از دیدگاه اخلاق , مهارت فکری و جسمی؛ اردکان را یکی از شایسته ترین قطب های ورزشی استان برشمرد که جوانان ورزشکارش می توانند حتی در سطح دنیا صاحب امتیاز و رکورد شوند که با این تلاش ها قطعأ این نوید بزودی تحقق می یابد.

در پایان عدالت نیا از بانوان ورزشکار و علاقمند به این رشته درخواست کرد تا بعنوان نماینده در شهرستان ثبت نام و فعالیت خویش را شروع کنند و « ورزش » را لازمه نشاط، سلامت جوانان و جامعه دانست.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.