ID : 34979762
وزیر نیرو:

وزارت نیرو با تمام توان از تولید انرژی مطمئن حمایت می‌کند


وزیر نیرو گفت: وزارت نیرو وظیفه دارد که با همه توان و استفاده از همه امکانات و مقدورات در راه تدارک شرایط لازم و ارائه خدمت و پشتیبانی‌های لازم برای صنایع در جهت تولید انرژی مطمئن و پایدار حرکت کند.

به گزارش یزدرسا، رضا اردکانیان صبح امروز در مراسم افتتاح نیروگاه ۱۰ مگاواتی غدیر در شهرستان مهریز گفت: ان‌شاالله صنعت‌گران استان یزد در کنار سایر هنرمندان و پیشه‌وران و کشاورزان و همه کسانی که در چرخه تولید و توسعه این مرز و بوم مشغول تلاش و فعالیت هستند بتوانند الگوی مناسبی برای در سایر نقاط کشور باشند.

وی افزود: وزارت نیرو وظیفه دارد که با همه توان و استفاده از همه امکانات و مقدورات در راه تدارک شرایط لازم و ارائه خدمت و پشتیبانی‌های لازم برای صنایع در جهت تولید انرژی مطمئن و پایدار حرکت کند.

وزیر نیرو با اشاره به عهدشکنی‌های دولت آمریکا اظهار داشت: در شرایطی که در یک برخورد غیرمتمدنانه و خارج از عرف بین‌الملل به احتمال زیاد کشور با مضایقی در ارتباط با تحریم‌های پیش‌رو مواجه خواهد بود، باید از این تنگنا و تهدید به عنوان یک فرصت برای رونق بیشتر عرصه نوآوری‌ها و اتکا به ظرفیت‌های داخلی استفاده بشود.

اردکانیان با بیان اینکه اصلی‌ترین منبع ما در برخورد با مجموعه چالش‌ها، منبع ارزشمند و تجدیدپذیر انسانی است، تأکید کرد: ظرفیت های متعددی در کشور وجود دارد که بحمدلله به میزان زیادی تا کنون شکوفا شده و ان‌شاالله این دوره را هم از این بابت به یک دوره طلایی تبدیل خواهیم کرد که از منابع اسنانی خود به نحو احسن استفاده کنیم.

انتهای پیام/آ




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.