ID : 11446755
رحمانی فضلی:

وزارت کشور آمادگی اداره ۱۴ استان از لحاظ منابع و توانمندی داخلی را دارد


وزیر کشور در همایش توسعه پایدار و متوازن منطقه‌ای افزود: فقط کافی است که در این زمینه به ما اختیار داده شود/ در یک برنامه پنج ساله می‌توانیم تمام کشور را به این مسیر سوق دهیم.

به گزارش یزدرسا ، رحمانی فضلی وزیر کشور در همایش توسعه پایدار و متوازن منطقه‌ای از آمادگی کامل وزارت کشور جهت اداره 13 الی 14 استان ظرف یک سال از نظر منابع داخلی استان و توانمندی داخلی خبر داد و گفت: فقط کافی است که در این زمینه به ما اختیار داده شود.
وی در همین رابطه افزود: در یک برنامه پنج ساله نیز می‌توانیم تمام کشور را به این مسیر سوق دهیم.


رحمانی فضلی با بیان اینکه سیاست اقتصاد مقاومتی می‌توانند در کنار انتقادات دینی ما به این مسئله کمک کند اظهار داشت: در سال 90 بحث سیاست‌های کلان آمایشی ابلاغ شد اما متأسفانه توجه درستی به آن نشده است.


وزیر کشور ضمن اشاره به اینکه در بحث سیاست‌های سیاست‌های کلان آمایشی از تعلیم وتربیت تا رفع مسائل امنیتی برنامه تعریف شده گفت: در واقع این طرح می‌تواند به عنوان یک سند مهم ما را در برنامه‌هایمان هدایت و یاری کند.


وی در ادامه با تأکید بر اینکه گروه حاکم بر اقتصاد مقاومتی توانمندی مردمی متذکر شد بر این مبنا اگر می‌خواهیم توانمندی و مشارکت واقعی مردم و رضایتمندی آنها را در توسعه داشته باشیم باید مقوله توازن مبتنی بر سایست‌های کلان را مد نظر قرار دهیم.

منبع:نسیم

انتهای پیام/ص




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.