ID : 12526464
توسط بانوی ابرکوهی صورت گرفت؛

وقف منزل مسکونی جهت حوزه علمیه خواهران در ابرکوه


در اقدامی خداپسندانه خانم عابدزاده از ابرکوه یک باب منزل مسکونی جهت انتفاع حوزه علمیه خواهران شهرستان وقف نمود.

به گزارش یزد رسا، سید محسن ابطحی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان در گفتگو با سرو ابرکوه اظهار داشت: وقف یکی از مصادیق والای نیکوکاری و خیرخواهی است که بشر با استفاده از آموزه های انبیاء آن را از دیرباز پرورش داده و در صحنه ی حیات اجتماعی به ودیعه نهاده است.


ابطحی افزود: وقف یکی از نیکی های همیشه سودمند است که از نظر اخلاقی بارزترینتجلی روحیه تعاون اجتماعی و پیشی گرفتن در نیکی ها شمرده می شود. جهت تحقق وقف می توان با برگزاری نشست ها با اصناف مختلف به ویژه بازاریان، پزشکان، مهندسین، کارخانه داران و... در سطح شهرستان به این هدف الهی رسید.


وی عنوان کرد: کمک به فقرا و نیازمندان، ایتام، دانش آموزان بی بضاعت، بیماران خاص، خرید جهیزیه، کمک به ازدواج جوانان، برگزاری مسابقات قرآنی و اهداء جوایز و نشر فرهنگ مهدویت را از مهمترین موارد وقف دانست.


رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ابرکوه تصریح کرد: در همین راستا در اقدامی خداپسندانه اولین وقف جدید شهرستان ابرکوه در سال 94 به نام سرکار خانم رقیه عابدزاده ثبت شد.


ابطحی گفت: خانم عابدزاده شش دانگ یک باب منزل مسکونی به مساحت 152.45 متر مربع واقع در محله بازار را به منظور استفاده و انتفاع حوزه علمیه خواهران (اکبریه) وقف نمود.

انتهای پیام/ع




summary-address :
Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.