ID : 3311335
فرماندار اشكذرصادر کرد؛

پیام تسلیت به مناسبت درگذشت شهادت گونه جانباز اشکذری


فرماندار اشکذر در پیامی درگذشت شهادت گونه جانباز اشکذری را تسلیت گفت.

به گزارش یزد رسا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان اشکذر، فرماندار اشکذر در پیامی درگذشت شهادت گونه جانباز اشکذری را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است.

انالله و انا الیه راجعون

مردم شریف شهرستان اشکذر

سلام علیکم

متأسفانه حادثه درگذشت شهادت گونه برادر گرانقدر از سلسله جلیل سادات  مرحوم  "سیدعلیرضا میردهقان" موجب تأثر و تألم فراوان مردم شریف و شهیدپرور شهرستان اشکذر شده است.

بدون شک رفتار خصمانه، غیر انسانی و  تفرقه انگیز آن تبعه بیگانه که موجبات جریحه دار شدن احساسات مردم این منطقه شده است هرگز از یاد مردم نخواهد رفت.

اینجانب ضمن تسلیت به خانواده، دوستان، بازماندگان و مردم شریف شهرستان اشکذر، از  درگاه ایزد منان علو درجات برای آن مرحوم و صبر جمیل برای مصیبت دیدگان مسئلت می‌نمایم.

در پایان ضمن تشکر و قدردانی از مردم شهرستان که آرامش خود را حفظ کرده و نیز نیروهای اطلاعاتی و امنیتی که در اسرع وقت مجرم را دستگیر کرده به اطلاع می رسانم قطعا دستگاه قضایی با عامل یا عوامل این فاجعه  دردناک برخورد قاطع کرده و با کسانی که مخل امنیت شهروندان بوده و  احساسات جمع کثیری از مردم را جریحه دار کرده اند مسامحه نخواهد کرد.

محمدعلی شاه حسینی

فرماندار و رئیس شورای تامین شهرستان اشکذر

 

summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


یاسر
با سلام و عرض تسلیت به خانواده محترم و داغدار شهید سید علیرضا میردهقان و تمام اهالی محترم شهرستان اشکذر
به نظر می رسد تا زمانیکه مسئولین محترم شهرستان ما اعم از شخص فرماندار تا رئسای دیگر ادارات، بومی نباشند یا حداقل خانواده محترمشان در این شهرستان ساکن نباشند درد مردم را نمی فهمند. احساس نمی کنند وجود افراد غیر بومی در شهرستان چه مشکلاتی به وجود می آورد. نمی فهمند آلودگی هوا یعنی چه.نمی فهمند ...
0 (0 Votes)
Posted on ۱۳۹۳/۰۲/۱۴ ۰۰:۵۹.