ID : 7605178

پیام تسلیت شورای شهر و فرماندار یزد در پی سقوط هواپیمای مسافربری تهران–طبس


درپي سقوط هواپيماي مسافربري تهران – طبس، شورای اسلامی شهر و فرماندار یزد طی پیامی با مجروحين و خانواده هاي كشته شدگان اين حادثه دلخراش ابراز همدردي کردند.

به گزارش یزد رسا، درپي سقوط هواپيماي مسافربري تهران – طبس، شورای اسلامی شهر و فرماندار یزد طی پیامی با مجروحين و خانواده هاي كشته شدگان اين حادثه دلخراش ابراز همدردي کردند.

پیام تسلیت  شورای شهر یزد

متن پیام بدین شرح می باشد:
انالله وانااليه راجعون
حادثه ناگوار سقوط مرگبار هواپيما تهران – طبس كه منجر به كشته شدن عده اي از هموطنان عزيز شد، موجب تألم و تأسف گرديد، لذا ضمن عرض تسليت به خانواده هاي جان باختگان و بازماندگان محترم آنان ، بدينوسيله همدردي خود را به خانواده و بستگان محترم آن عزيزان ابراز نموده و ما را در غم از دست رفتگانشان شريك بدانند.
از خداوند متعال براي آنان علو درجات و غفران الهي و براي بازماندگان ، ملت شهيدپرور ايران صبر، شكيبايي و سلامتي آرزومنديم و از مسئولين كشوري مي خواهيم در راستاي اعتلا و ارتقاء كيفيت و استانداردهاي ايمني پرواز پيگيري هاي مجدانه انجام دهند تا از حادثه هاي اینچنینی و مرگبار جلوگيري شود.
شوراي اسلامي شهر يزد

 

پیام تسلیت فرماندار یزد

فرماندار یزد درپي سقوط هواپيماي مسافربري تهران – طبس پيام تسليتي صادر و با مجروحين و خانواده هاي كشته شدگان اين حادثه دلخراش ابراز همدردي نمود.
متن پیام بدین شرح است: سقوط یک فروند هواپیمای مسافربری تهران –طبس که منجر به جان باختن تعدادی از هموطنان عزیزمان از جمله برادر عزیز و متعهدم جناب آقای مهندس سید ماشاءاله شکیبی گردید را به مردم شریف طبس و خانواده های آنان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند متعال برای بازماندگان صبر و شکیبایی و برای درگذشتگان رحمت و غفران الهی مسألت می نمایم.
محمود شاکری شمسی فرماندار یزد




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.