ID : 39955296

پیام تسلیت مسئولان استان در پی درگذشت رییس شورای شهر یزد


مسئولان استان یزد در پیام‌هایی جداگانه در گذشت غلامحسین دشتی رئیس شورای اسلامی شهر یزد را تسلیت گفتند.

به گزارش یزدرسا، مسئولان استان یزد در پیام‌هایی جداگانه در گذشت غلامحسین دشتی رئیس شورای اسلامی شهر یزد را تسلیت گفتند.

در پیام آیت الله ناصری، نماینده، ولی فقیه در استان وامام جمعه یزد آمده:

درگذشت  دکتر غلامحسین دشتی را به مردم دارالعباده یزد، خاصه اهالی شریف منطقه رحمت آباد تسلیت عرض می‌کنم و به خانواده این عزیز و فرزندان گرامش خاصه همسر مکرمش تسلی می‌دهم و امیدوارم که خداوند بزرگ بالاترین جایگاه اخروی را به ایشان عطا کند و او را با موالیان گرامش خاصه حضرت اباعبدالله الحسین و برادر با وفایش قمر بنی هاشم ع محشور گرداند و ما را قدردان زحمات ایشان قرار دهد.

مسئولان سپاه الغدیر استان یزد هم در پیامی درگذشت رییس شورای شهر یزد را تسلیت گفتند.

دراین پیام آمده:خبر درگذشت  پاسدار و استاد انقلابی دکتر غلامحسین دشتی، در سالروز ولادت علمدار کربلا موجب تأثر و تألم فراوان گردید. بی‌شک صحیفه حیات و زندگی این استاد فداکار، مدیر انقلابی و پاسدار مخلص و مؤمن در دفاع مقدس و دیگر سنگر‌های حساس و خطیر پاسداری از آرمان‌های دینی و انقلابی برای همیشه در حافظه تاریخی مردم قدرشناس دارالعباده استان یزد به یادگار خواهد ماند.

سپاه الغدیر از درگاه خداوند رحمان و رحیم برای ایشان غفران و رحمت واسعه الهی و هم جواری با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و برای خانواده معظم و بازماندگان، صبر، شکیبایی، سکینه قلبی و ثبات قدم در صراط اسلام و ولایت را مسئلت می‌نماید.

پیام تسلیت استاندار یزد به مناسبت ارتحال جانسوز رییس فقید شورای اسلامی شهر یزد؛

دکتر مهران فاطمی در این پیام آورده است:

انا لله و انا الیه راجعون
الذِينَ تَتَوَفَّاهُمُ الْمَلآئِكَةُ طَيِّبِينَ يَقُولُونَ سَلامٌ عَلَيْكُمُ ادْخُلُواْ الْجَنَّةَ بِمَا كُنتُمْ تَعْمَلُونَ(نحل آیه 32 )

خبر جانگداز و تاسف برانگیز عروج جانباز سرافراز و پاسدار دلاور اسلام، نمونه اخلاق و ادب اسلامی، مرد نجیب و بی ادعای عرصه خدمت خالصانه به مردم، اندیشمند فرزانه و جهادگر عرصه فرهنگ زنده یاد دکتر غلامحسین دشتی، معاون اسبق استاندار و رییس فقید شورای اسلامی شهر یزد، مقارن با ولادت مقتدایش حضرت سید الشهداء(ع) وحضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز پاسدار و جانباز واصل و آحاد مردم شریف دیار دارالعباده یزد را سخت اندوهگین و غرق در ماتم و محفل شهدای همرزمش در بارگاه ذات اقدس الهی را رونقی دوباره بخشید.

این انسان وارسته، فداکار و متخلق به اخلاق اسلامی، سراسر عمر بابرکت خویش را در مسیر جلب رضایت حضرت دوست و خدمت به مردم مصروف داشت، آنچنان که دلاوری های فداکارانه و جانفشانی های این جانباز سرافراز در دوران دفاع مقدس و پس از آن، تلاش بی امان و بی وقفه در قامت پاسداری اسلام ناب و انقلاب و مسئولیت های خطیر در نظام مقدس جمهوری اسلامی در راستای آبادانی و پیشرفت کشور به ویژه در عرصه های سیاسی و فرهنگی، برگ زرینی است که در پرونده آن مرد فرزانه و انقلابی می درخشد و یاد و خاطره آن سالک راه حق و نیک سیرت نیک اندیش که باده وجود مبارکش، منشاء برکات بیشمار پیدا و پنهانی بود، برای همیشه در اذهان مردم قدرشناس یزد زنده و فروزنده باقی خواهد ماند.

امیدوارم خداوند متعال بر درجات معنوی ایشان افزوده و آن مرحوم مغفور را در خوان گسترده اولیاء الله و همرزمان شهیدش خصوصا سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و علمدار سربلندش حضرت قمر بنی هاشم(ع) میهمان گرداند.

اینجانب ضمن تسلیت صمیمانه این ضایعه تلخ به آحاد مردم شریف و ولایتمدار استان دارالعباده و دارالعلم یزد، پاسداران دلاور انقلاب اسلامی به ویژه سپاه الغدیر استان، اعضای محترم شورای اسلامی شهر یزد و جامعه خدوم مدیران و کارکنان شهرداری این سامان خصوصا بیت مکرم و بستگان گرامی، برای جمیع بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه خداوند منان مسئلت می نمایم.

آیت الله وافی، نماینده مردم استان یزد در مجلس خبرگان رهبری هم در پیامی درگذشت رییس شورای شهر یزد را تسلیت گفت.

درپیام آیت الله وافی آمده: از دست دادن نیرو‌های دلسوز و شیفته خدمت برای جامعه حادثه‌ای سنگین و ضایعه‌ای تاسف بار است.

اینجانب این مصیبت را به بازماندگان ایشان تسلیت می‌گویم.

فرمانداریزد هم درگذشت رئیس فقید شورای اسلامی شهرستان یزد را در پیامی تسلیت گفت.

در پیام رستگاری آمده:خبر درگذشت  پاسدار غیور سپاه اسلام واستاد اخلاق وتواضع، زنده یاد غلامحسین دشتی رئیس فقید شواری اسلامی شهر یزد موجب تأسف و تألم خاطر گردید، بی تردید تلاش‌های بی وقفه آن مرحوم دردوران دفاع مقدس وکسوت‌های مختلف در اذهان عموم مردم قدرشناس یزد ماندگار خواهد بود.

اینجانب این ضایعه و مصیبت را به خانواده داغدار ایشان، مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر یزد و مردم فهیم شهرستان تسلیت عرض نموده، از خداوند رحمان تعالی، علو درجات و رحمت و غفران الهی را برای آن مرحوم و صبر و اجر برای بازماندگان مسئلت مینمایم.

آیت الله اعرافی امام جمعه میبد هم در پیامی درگذشت رئیس شورای یزد را تسلیت گفت.

در پیام آیت الله اعرافی آمده:ارتحال مرحوم غلامحسین دشتی طاب ثراه مایه اندوه فراوان شد، ایشان چهره‌ای پاک و پارسا و مجاهد   در راه اسلام و انقلاب بود و در جایگاه‌های گوناگون به مردم شریف استان یزد خدمت خالصانه و صادقانه ارائه داد و همواره مورد اعتماد مردم بود ، این سوگ را به عموم مردم شریف یزد و دوستان و علاقمندان و بازماندگان محترم ایشان تسلیت عرض کرده، برای آن فقید سعید روح و رضوان الهی و برای بازماندگان محترم شکیبایی و پاداش نیکوی الهی از خداوند متعال خواستارم.

شورای اسلامی شهر یزد هم درگذشت غلامحسین دشتی رئیس شورای اسلامی شهر یزد را به تمام بازماندگان تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برای آن بزرگوار، همنشینی با اولیای الهی و برای مصیبت دیدگان، صبر و اجر جمیل مسئلت کرده است.

مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد هم در پیامی درگذشت غلامحسین دشتی را تسلیت گفت.

در پیام سرهنگ پاسدار منصور زارع آمده: ضایعه در گذشت، استاد علم واخلاق و پیشکسوت دفاع مقدس جناب آقای دکتر غلامحسین دشتی ریاست شورای شهر  یزد را تسلیت عرض می‌نماییم.

اعضای شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی استان یزد هم در پیامی درگذشت استاد اخلاق ومعنویت دکتر غلامحسین دشتی را تسلیت گفتند.

در پیام شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی استان یزد آمده: این ضایعه سنگین را به نماینده، ولی فقیه در استان، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وسایر خدمتگزاران و اعضای شورای اسلامی شهر و خانواده محترم و تمام مردم ولایتمدار استان تسلیت می‌گوییم.

جوکار، نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی هم در پیامی درگذشت رییس شورای شهر یزد را تسلیت گفت.

جوکار دراین پیام آورده: درگذشت این یادگار دفاع مقدس را به خانواده محترم آن مرحوم و عموم مردم دارالعباده یزد تسلیت عرض می‌نمایم.

همچنین فرمانده انتظامی استان یزد در پی درگذشت رئیس شورای اسلامی شهر یزد در پیامی این ضایعه را تسلیت گفت.

سرتیپ دوم پاسدار عباسعلی بهدانی فر در پیام خود آورده:غلامحسین دشتی در دفاع از ایران اسلامی در جبهه‌های حق علیه باطل و نیز در عرصه جهاد تبیین و بصیرت افزایی در محافل و مجامع مختلف از دانشگاه تا مساجد، مدارس و... تمام همت و توان خود را به کار بست و در عرصه‌های مختلف خدمت رسانی به مردم، نظام و انقلاب بدون منت و بی ریا و جهادی تلاش کرد.

اینجانب فقدان این عزیز سفر کرده را به خانواده محترم آن مرحوم و مردم شهید پرور یزد تسلیت عرض نموده و علو درجات آن عزیز را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

پهلوانیان مدیرکل صداوسیمای مرکز یزد هم در پیامی درگذشت رییس شورای شهر یزد را تسلیت گفت.

درپیام پهلوانیان آمده :

شادروان دشتی، مجاهد خستگی ناپذیر ساحت اندیشه و معرفت، استاد متواضع، متخلق، صاحب تفکر، روشن جان و روشن اندیش بود که در سال‌های دفاع مقدس در مقابله با جنگ سخت دشمن و پس از آن آگاهانه و عالمانه در دفاع از مرز‌های فکری و فرهنگی و حریم نظام در جنگ نرم دشمن، عاشقانه جهاد کرد، اینجانب درگذشت این استاد اخلاق را به عموم مردم تسلیت می‌گویم.

عزیزی معاون سیاسی امنیتی استاندار هم در پیامی ضایعه درگذشت رییس شورای شهر یزد را تسلیت گفت.

عزیزی در پیام خود آورده است:هرچند خبر درگذشت غلامحسین دشتی سنگین وجانسوز است، ولی در برابر تقدیر چاره‌ای جز تسلیم نیست و این ماتم را به مردم دارالعباده تسلیت می‌گویم.

غلامحسین دشتی استاد دانشگاه، کارشناس سیاسی صداوسیما، معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد در دولت دهم و رئیس شورای راهبردی سپاه الغدیر استان یزد بود.

عضو اتاق فکر سازمان و نهاد‌ها در حوزه راهبردی، نماینده استان در شورای ایرانیان خارج از کشور، رئیس هئیت فوتبال استان، جانشین فرمانده سپاه الغدیر، عضو هئیت علمی و قائم مقام بنیاد نهج البلاغه استان، رئیس هئیت مدیره هلدینگ پیشکسوتان ماندگار غدیر استان و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان یزد بخشی از سوابق و مسئولیت‌های دشتی به شمار می‌رود.

غلامحسین دشتی رئیس شورای اسلامی شهر یزد، چند هفته‌ای به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان شهید صدوقی یزد بستری شد و پس از چند روز شدت گرفتن بیماری، صبح امروز دار فانی را وداع گفت.

انتهای پیام/خ




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.