ID : 1009079
سرلشکر سلیمانی؛

پیروز نهایی آتش افروزی‌های آمریکا در منطقه ایران بوده است


فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: آمریکا با جنگ‌افروزی در منطقه و حمله به عراق و افغانستان قصد داشت ایران را محدود و یا منزوی کند درحالی که حاصل این جنگ‌ها شکست برای آمریکا و پیروزی برای ایران بود.

به گزارش یزدرسا به نقل از تسنیم، سردار سرلشکر قاسم سلیمانی دقایقی پیش در یادواره شهدای دهستان و عشایر جواران از توابع شهرستان رابر در استان کرمان، اظهار کرد: آنها که ادعا می‌کنند ایران کشورهای منطقه را بلعیده، سخت در اشتباهند، چرا که بلعیدن فرهنگ آنهاست.

وی با اشاره به اینکه امروز منطق و گفتمان فرهنگی ایران، در بسیاری از کشورهای جهان تاثیرگذار بوده است، افزود: وجود این فرهنگ سبب شده ایران در بسیاری از کشورهای منطقه به اهداف خود دست یابد.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه آمریکا در حمله به عراق سه ترلیون دلار هزینه کرد، تصریح کرد: نتیجه این جنگ برای آمریکا شکست بود؛ به طوریکه نتوانست حتی برای سرباز خودش مصونیت بگیرد.

وی با بیان اینکه پیروز نهایی جنگ آمریکا و عراق، جمهوری اسلامی ایران بدون حتی دادن یک شهید بود، عنوان کرد: در شرایطی که آمریکا فکر می‌کرد با حمله به کشورهای منطقه می‌تواند ایران را محدود کند، نتیجه‌ای جز شکست برای این کشور حاصل نشد.

سرلشکر سلیمانی با اشاره به اینکه آمریکا رژیم صهیونیستی را به بهترین امکانات و تکنولوژی‌های نظامی مسلح کرده است، خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی در جنگ‌های هشت روزه، 22 و 33 روزه نتوانست از خود دفاع کند و شکست خورد.

وی با تاکید بر اینکه پیروز نهایی همه آتش افروزی‌های آمریکا در منطقه، جمهوری اسلامی ایران بوده است، گفت: ایران بدون آنکه طرف مقابل باشد و یا حتی یک شهید بدهد، به اهداف و برنامه‌های خود دست یافته‌ است.

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران افزود: دفاع مقدس 35 سال است که ادامه دارد و دوران جنگ تحمیلی بخشی از این دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه پس از جنگ تحمیلی تنها تکنیک‌ها وسیاست‌ها فرق کرده، اظهار کرد: ما هنوز در وضعیت دفاع مقدس قرار داریم.

سرلشکر سلیمانی با تاکید بر اینکه آمریکا با جنگ‌افروزی در منطقه و حمله به عراق و افغانستان قصد داشت ایران را محدود و یا منزوی کند، افزود: حاصل این جنگ‌ها شکست برای آمریکا و پیروزی برای ایران بود.

وی با بیان اینکه امروز آمریکا پس از 35 سال به شکست خود از ایران اعتراف می‌کند، خاطرنشان کرد: دلیل اعتراف سردمداران آمریکا به شکست از ایران، به سبب مقاومت ملت است که به رغم همه فشارها و تحریم‌های غرب همچنان آماده جهاد هستند.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.