ID : 10565376
تکمیلی/ مشاور فرمانده کل سپاه در یزد:

پیشرفت امروزکشور در گرو مجاهدت و مقاومت است/فتنه، تکفیر و تحریم؛ راهکارهای آمریکا برای جلوگیری پیشرفت ایران


مشاور رسانه ای فرمانده کل سپاه پاسداران در یزد گفت: امروز هم مانند دوران جنگ پیشرفت ما در گرو مجاهدت ها و مقاومت های ماست. این ملت به برکت ایستادگی و پیروی از قرآن وولایت به جایی رسیده اند که حتی دشمن هم به آن اعتراف کرده است.

به گزارش یزد رسا به نقل از عصر فرهنگ، مراسم یادواره شهید دکتر مصطفی احمدی روشن(نخبه هسته ای) و مهندس شهید سیدرضا میرحسینی (نخبه موشکی) صبح امروز در مسجد روضه محمدیه، با حضور پرشور مردم انقلابی دارالعباده برگزار شد.


حمیدرضا مقدم فر مشاور رسانه ای فرمانده کل سپاه پاسداران، در این مراسم از این دو شهید نخبه به عنوان نماد مقاومت و ایستادگی علمی یاد کرد، و خاطرنشان ساخت: اجتماع مردم مومن دارالعباده حاوی دو پیام مهم برای دشمنان داخلی و مسئولین داخلی است.

 

 

وی افزود: اولین پیام، برای دشمنان خارجی تجلی این صحبت امام خمینی است که می فرماید: بکشید ما را ملت ما بیدارتر می شود. این تجمع نشان دهنده بیدار شدن ملت ایران است. این تجمع نشان داده که ملت ایران با شهادت احمدی روشن و میرحسینی برای مجاهدت علمی انگیزه مضاعف پیدا کرده اند.


کارشناس مسائل استراتژیک، گفت: با شهادت این دو نخبه نه تنها صنعت موشکی و هسته ای ما متوقف نشد بلکه در جنگ های 22، 33، 8 و 51 روزه اثبات شد به برکت خون شهدا حرکت در مسیر پیشرفت با سرعت بیشتری ادامه دارد.


مقدم فر، اعلام کرد: همه می دانند ترور نشانه استیصال است، ترور نخبگان علمی نشان دهنده به بن بست رسیدن دشمن است. دشمن امروز جز حذف فیزیکی راهی پیش روی خود نمی بیند.

 

 

این استاد دانشگاه، خاطر نشان کرد: توانمدی موشکی ما در دست نسل سوم و چهارم انقلاب قرار گرفته و ترور و شهادت فقط ظرفیت ها را افزایش می دهد و سبب آبیاری درخت تناور انقلاب می شود.

 

 

این کارشناس مسائل سیاسی پیام داخلی این تجمع را لبیک به ندای رهبری دانست و تصریح کرد: رهبر انقلاب در فرمایشات اخیر خود مکررا بر این واقعه تاکید دارند که یکی از دسیسه های دشمن تلاش برای این است که ملت ایران مجاهدت ها و حماسه های خود را فراموش کند. ولی مردم با حضور در این یادواره نشان داند که خون شهدا فراموش نخواهد شد.

 

 

مشاور فرمانده کل سپاه، تاکید کرد: امروز هم مانند دوران جنگ پیشرفت ما در گرو مجاهدت ها و مقاومت های ماست. این ملت به برکت ایستادگی و پیروی از قرآن وولایت به جایی رسیده اند که حتی دشمن هم به آن اعتراف کرده است.

 

 

پیروزی ما در گرو مقاومت است

وی افزود: در تمام این 35 سال هر جا به موفقیت رسیدیم به برکت مقاومت بود. رهبر انقلاب می فرمایند در 8 سال جنگ حتی سیم خاردار هم نداشتیم، ولی امروز به جایی رسیده ایم که دنیا مبهوت پیشرفت ماست. ما آن زمان خمپاره نداشتیم ولی الان موشک و صنعت موشکی داریم، و این تعبیر آیه قرآن است که «إِنَّ الَّذينَ قالوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ استَقاموا تَتَنَزَّلُ عَلَيهِمُ المَلائِكَةُ أَلّا تَخافوا وَلا تَحزَنوا وَأَبشِروا بِالجَنَّةِ الَّتي كُنتُم توعَدونَ»

 

این استاد دانشگاه، ادامه داد: چرا امروز برخی افراد از مقاومت می ترسند؟ در مقاومت که لزوما نباید مسلحانه جنگید. جهاد علمی هم نوعی مقاومت است. زمانی نخست وزیر طاغوتی این کشور در مجلس فرمایشی می گفت ما ایرانی ها نمی توانیم حتی لولهنگ(آفتابه ) بسازیم. ولی  مقاومت فرزندان این ملت به حدی بوده است که به اعتراف خود غربی ها میانگین پیشرفت ایران 11 برابر پیشرفت جهانی است.

 

این کارشناس مسائل استراتژیک، با اشاره به صحبت های اخیر روحانی، گفت: سانتریفیوژ آرمان ما نیست، آرمان ما عزت، غیرت، استقلال، هویت و ارزش های دینی ما است. دشمن نمی تواند آرمان های ما را از ما بگیرد ولی با از بین بردن مصادیق این آرمان ها احساس عزت را از ملت می گیرد.

 

مقدم فر، افزود: اگر در هشت سال دفاع مقدس این مردم غیرت نداشتند، کشور را یک جا تحویل عراق می شد. غیرت، آزادی خواهی  و تبعیت از نائب امام زمان مانع پیشرفت ماشین جنگی رژیم بعث عراق شد.

 

این استاد دانشگاه، با اشاره با وقایع اتفاق افتاده در مصر، تصریح کرد: امروز مردم شاهدند کسانی که مثل مرسی تسلیم آمریکا شدند چه سرانجامی دارند. مردم امروز دریافته اند که با تکیه بر آرمان خواهی هم دنیا خواهند داشت و هم آخرت.

 

این کارشناس مسائل سیاسی، بیان داشت: عقل و تدبیر حکم می کند که برای برون رفت از این محاصره و تحریم فقط باید به اقتصاد مقاومتی روی آورد. باید به نسل احمدی روشن و میرحسینی ایمان آورد و به توانمندی های این نسل تکیه کرد. این نسل حتی از نسلی که در انقلاب و جنگ پیروزی آفرید هم بالاتر و قوی تر است.

 

وی گفت: مذاکره کنندگان بداند که باید بر روی خط قرمز ها بایستند و خط قرمز دشمن را بشکنند. به یاد داشته باشید که همه جا پیشرفت ما حاصل ایستادگی ما بوده و هر کجا که کوتاه آمدیم شکست خورده و ذلیل شدیم.

 

فتنه، تکفیر و تحریم سه راهکار آمریکا برای جلوگیری از پیشرفت

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فتنه 88 گفت: آمریکا برای جلوگیری از پیشرفت های ایران و منطقه سه راهبرد فتنه، تکفیر و تحریم را در پیش گرفته است.

 

 

این تحلیلگر مسائل سیاسی اعلام کرد: غرب در فتنه 88 با کمک های اطلاعاتی، فرهنگی، اقتصادی ، رسانه ای و دیپلماتیک به میزان  10 برابر هزینه ای که صرف فروپاشی شوروی سابق شده بود، هزینه کرد ولی با این حال نتوانست به هدف مد نظر خود برسد. چرا که به اعتراف خودشان در ایران وجود ولی فقیه و مردمی که از وی پیروی می کنند تمام این هزینه ها را بر باد داد.

 

 

این کارشناس مسائل استراتژیک، وقایع اخیر فرانسه را در راستای تفرقه انگیزی دانست و گفت: برخلاف تفکر بعضی ها معتقدم تکفیر از مدیریت صهیونیست ها خارج نشده و این عمل کاملا طبق برنامه ای از پیش تعیین شده صورت گرفته است. چنین حرکتی برای مقابله با موج اسلام خواهی در قلب اروپا صورت گرفته است. صهیونیست ها با این حرکت می خواستند اسلام و مسیحیت را در مقابل یکدیگر قرار دهند.

 

 

مشاور فرمانده سپاه، هشدار داد: عده ای در داخل همنوا با رسانه های غربی می خواهند قوا را در مقابل یکدیگر، و یا در مقابل یک نهاد اصیل انقلابی قرار دهند و این یک فتنه انگیزی است، لذا امروز ضروری ترین نکته انسجام و وحدت ملی است. سپاه و انقلاب هوشیارند و با حرفی که دیگران در دهان مسئولین می گذارند، گرفتار حواشی نمی شوند. چرا که رهبر انقلاب در صحبت های اخیر خود تاکید دارند، افراد اسیر حاشیه ها نشوند.

 

 

این استاد دانشگاه، تاکید کرد: حاشیه سازی ها و دو دستگی ها برای تحت تاثیر قرار دادن مردم در آستانه انتخابات است. ولی مردم باید مواظب باشند چرا که ما در برابر خون 200 هزار شهید از جمله شهید احمدی روشن و شهید میرحسینی مسئولیم.

 

 

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موضوع حصر سران فتنه، گفت: این آقایان می دانند خیانت کرده اند ولی حاضر به اعتراف نیستند. حضرت پیامبر هم بعد از اسلام آوردن و توبه منافقانه ابوسفیان حاضر به بخشش وی شدند. چرا این افراد اکنون حاضر به توبه نیستند.

 

 

مقدم فر، آبروی از دست رفته نظام در سال 88 را بزرگترین خیانت فتنه گران توصیف کرد و گفت: گرچه فتنه گران با واسطه به غرب پیام می دادند که با تحریم های بیشتر آنها را در فتنه انگیزی یاری دهند ولی بازی با آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی بزرگ ترین خیانت فتنه گران به این مردم و انقلاب است.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: اگر مردم در صحنه حضور نداشته باشند حتی امیرالمومنین هم 25 سال خانه نشین می شود.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.