ID : 3567770

چرا عینک آقای تابش سران «خودسر» فتنه 88 را نمی بیند؟!


آقای تابش! اگر شما واقعاً قانونمدار هستید و نگرانی تان حقیقی است و قانون را دست آویزی برای رسیدن به اغراض گروهی و جناحی نمی خواهید، اگر عزم جدی برای برخورد با «خودسری» ها دارید، پایبندی تان به سوگند نمایندگی که یکی از اصول مهم «قانون اساسی» است محک خوبی بر ادعاها می باشد.

یزد رسا؛ آیا عینک آقای تابش مشکل دارد؟

چرا عینک آقای تابش سران خودسر فتنه 88 را نمی بیند؟

آقای تابش! شما در سوگند نمایندگی این جملات را بر زبان آورده اید:

«من دربرابر قرآن مجید، به خدای قادر متعال سوگند یاد می‌کنم و با تکیه بر شرف انسانی خویش تعهد می‌نمایم که پاسدار حریم اسلام و نگاهبان دستاوردهای انقلاب اسلامی ملت ایران و مبانی جمهوری اسلامی باشم، ودیعه‏ ای را که ملت به ما سپرده به عنوا ن امینی عادل پاسداری کنم و در انجام وظایف وکالت،امانت و تقوی را رعایت نمایم و همواره به استقلال و اعتلای کشور و حفظ حقوقملت و خدمت به مردم پایبند باشم، از قانون اساسی دفاع کنم و در گفته‏ ها ونوشته‏ ها و اظهارنظرها، استقلال کشور و آزادی مردم و تأمین مصالح آنها را مد نظر داشته باشم.»

آقای تابش! اگر شما واقعاً قانون مدار هستید و نگرانی تان حقیقی است و قانون را دست آویزی برای رسیدن به اغراض گروهی و جناحی نمی خواهید، اگر عزم جدی برای برخورد با خودسری ها دارید، پایبندی تان به «سوگند نمایندگی» که یکی از اصول مهم قانون اساسی است محک خوبی بر ادعاها می باشد.

اولین فراز از سوگندتان «با تکیه بر شرف انسانی در خصوص پاسداری از حریم اسلام و نگاهبانی از دستاوردهای انقلاب اسلامی و مبانی جمهوری اسلامی» است.

شما از این بابت نگران شدید که چرا مثلاً در شیراز مانع سخنرانی مشاور رئیس جمهور آقای یونسی شدند.

آقای تابش! شما پاسداری از حریم اسلام و نگاهبانی از دستاوردهای آنرا در چه می بینید؟ آیا اگر کسی در جایگاه مشاور رئیس جمهور در فضای کنیسه و در جمع یهودیان ارزشهای اسلامی و دینی را به سخره و بازیچه گرفته چه کسی ابتدا باید جلو صحبتهای چنین شخصی بگیرد؟ آیا کسی جز نماینده ملت که حقوق خوبی هم دریافت کرده و سوگند نیز خورده است می باشد؟ آیا اگر نمایندگانی چون جنابعالی نمی خواهید به سوگند و وظایف قانونی تان عمل کنید آیا تکلیف از دیگران نیز ساقط است؟ آیا فرموده حضرت امام خمینی (ره) در وصیّت نامه که همگی مسئول هستید و هشدارهای خطرناکی برای بی تفاوتی ها به ملت داده اند چه می شود؟

آقای تابش حتماً در جریان سخنان دستیار رئیس جمهور قرار دارند که به گوشه هایی از آن اشاره می شود:

علی یونسی رسما دستیار ویژه رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی است؛ اما عملکردش طی ماه های گذشته نشان می دهد، نه تنها اقدامات مفید و ویژه ای در این مدت انجام نداده است ، بلکه ظاهراً علاقه دارد با حاشیه سازی های مداوم برای دولت،  افکار عمومی را از مسایل اصلی به حواشی و جنجال های زودگذر منحرف سازد.

یونسی در بخشی از سخنانش در کنیسه یهودیان شیراز گفته است: « اگر من آخوند و آن خاخام‌ بگذاریم، همه مردم خوب با هم زندگی می‌کنند».

آقای تابش! اگر چه ممکن است بعضی از عوام به کنه این سخن پی نبرند ، ولی شما خوب می دانید که معنای این حرف چیست؟ آخوندی که ده ها سال از سهم امام علیه السلام صرف نموده و سال ها قال الصادق و قال الباقر علیهم السلام خوانده و از قرآن و نهج البلاغه آموخته ، حال با یک خاخام در یک ردیف شدند و نتیجه اش هم این شده که مزاحم مردم بوده و نمی گذارند مردم خوب با هم زندگی کنند!!

آقای تابش! این فرمایش امام راحل که فرمودند: « آخوند یعنی اسلام» و این سوگندی که شما در پاسداری از حریم اسلام و حمایتتان از یک چنین فردی چگونه باید تعبیر نمود؟!

آیا لجن مال نمودن علمای اسلام بدتر از این می شد؟! آیا اگر از این وارونه کاری های شما انسان به یا آن جمله امام حسین علیه السلام بیفتد که فرمود: «اگر دین ندارید لا اقل آزادمرد باشید»؛ خطا رفته است؟ آیا این جملات و این حمایتها در عرف عمومی نامردی محض و نمک خوردن و نمکدان شکستن به حساب نمی آید؟!

وی در بخش دیگری از سخنانش نیز که بلافاصله مورد استقبال رسانه های ضدانقلاب قرار گرفت، به پرچم شیر و خورشید زمان شاه اشاره کرد و گفت: «عده‌ای خیال می‌کردند نماد شیر و خورشید در میان پرچم ایران یک نمادسلطنتی است اما اینگونه نیست. شیر نماد حضرت علی(ع) و خورشید نماد حضرت محمد(ص) است و تنها تاجش مربوط به شاه بود.اگر به من باشد، هلال احمر راتغییر می‌دهم و شیر و خورشید را جایگزین آن می‌کنم؛ البته برای هلال احمرهم احترام قائلم.»

این اظهارات عجیب نیز در حالی بیان می شود که امام خمینی (ره) 36 سال پیش در تاریخ 57/12/10 در مدرسه فیضیه قم ودر جواب به افرادی که خواهان ماندگاری نمادهای سلطنتی در کشور هستند،می‌فرمایند:

« غرب ما را خوار کرد؛ غرب روحیات ما رااز بین برد. ما را غربزده کردند؛ ما این غربزدگی را می‏‌زداییم. ما با ملتایران، با همراهی ملت ایران، با پشتیبانی ملت ایران، تمام آثار غرب را ـتمام آثار فاسده، نه آثاری که تمدن است ـ تمام اخلاق فاسدۀ غربی را، تمامنَغَمات باطلۀ غربی را خواهیم زدایید. ما یک «مملکتِ محمدی» ایجادمی‏‌کنیم. بیرق ایران نباید بیرق شاهنشاهی باشد، آرم‌های ایران نبایدآرم‌های شاهنشاهی باشد؛ باید آرم‌های اسلامی باشد. از همۀ وزارتخانه‌‏ها،ازهمۀ ادارات، باید این "شیر و خورشید" منحوس قطع بشود؛ عَلَم اسلام بایدباشد. آثار طاغوت باید برود. اینها آثار طاغوت است؛ این تاج آثار طاغوتاست؛ آثار اسلام باید باشد.»

آقای تابش! شما این فرمایش امام راحل را هم خوب شنیده و اخیراً در رسانه ها دیده اید و به جای اینکه از وزیر اطلاعات سوال کنید که چرا جلوی چنین سخن پراکنی های تفرقه انگیز را نمی گیرد؟ آمده و به طرفداری از چنین فردی شاکی شده اید که چرا عده ای از ادامه چنین لجن پراکنی هایی در جلساتی دیگر جلوگیری کرده و آنها را افرادی خودسر معرفی کرده اید؟!! در حالی که «خودسر» واقعی کسانی هستند که به سوگندی که خورده وفادار نبوده و برای قانون اساسی هم ارزشی قائل نیستند با فتنه گران دمخور بوده و قانون عادی را هم در حدی قبول دارند که بتوانند ابزار هواهای نفسانی و بازیهای سیاسی شان کنند.

یونسی در بخش دیگری از اظهاراتش نیز بدون آنکه توضیح دهد این مباحث چهارتباطی با جمع هموطنان یهودی دارد، با تعریض به هیئات عزاداری گفته است: «فرهنگ ایران عرفان طلب است و بیشتر روح دین و مذهب را طلب می کند تاظواهر مناسک را، اما می بینیم که گاه سینه زنی را تا پاسی از شب انجام میدهند ولی زمان اندکی برای نماز اختصاص می دهند»

آقای تابش! از آنجا که نماینده در برابر ملت مسئول بوده و ما نیز آحادی از ملت به حساب می آییم ( اگر« شناسنامه دار» بودنمان را رئیس جمهورمان به رسمیّت بشناسند!!) از وجود چنین نماینده ای که وظایفش را وارونه عملی می کند از درگاه خداوند متعال طلب مغفرت نموده چرا که سکوتهای امثال ماها بوده که یک نماینده در دوره های متوالی این حال و روزش هست!!

اگر چه همه ای که هستیم بر سر دو راهی می باشیم و کمتر کسی از لغزش و خطا ایمن است ولی ما انتظار داریم که تابش ما تابیدنش از نوری باشد که از قانون اساسی و فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری نشأت گرفته باشد نه اینکه از کانونهای فتنه با لعاب هایی توجیه کننده.

انتظار داریم که آقای تابش عینکشان «سران خودسر فتنه 88 » را هم ببینند و از آنها طرفداری نکنند.

بعضی از «خودسری» های دولت جدید را هم ببینند و چشم پوشی نکنند.

و به آقای تابش هشدار می دهیم که اگر چه درب دیزی بازاست ، ولی نماینده باید به وظایفش عمل کند و اگر نخواهند که به وظایفشان عمل کنند؛

اگر آبرویی داشته باشیم از شهدای منطقه اردکان و «عاصی زاده» ها و «هاتفی» ها و «ابویی» ها استمداد گرفته تا آنها که شاهد زنده اند و بهتر از ما به حال و روزمان آگاهند داوری و مشکل گشایی کنند.




summary-address :
Your Rating
Average (3 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.