ID : 30556150
امام جمعه موقت هرات:

چرا وزیر کشاورزی از حضور در قطب کشاورزی استان خودداری کرد؟


امام جمعه موقت هرات با انتقاد از سفر وزیر جهاد کشاورزی به استان و عدم حضور وی در شهرستان خاتم قطب کشاورزی استان، خواستار پاسخگویی صریح و محکم مسئولین استانی در ابن باب شد.

به گزارش یزدرسا به نقل از طنین خاتم؛حجت الاسلام غلامرضا محمودی امام جمعه موقت هرات در خطبه های نماز جمعه این هفته هرات،وحدت اسلامی و انسجام ملی را پیش نیاز رسیدن به تمدن اسلامی و یکی از شاخص های سبک زندگی مطرح کردند.

امام جمعه موقت هرات تمدن غرب را یک تمدن ناقص بیان و اظهار داشت: تمدن غرب پاسخگویی نیاز انسانها نیست زیرا آنان معنویت و خدا را از صحنه های اجتماعی انسان دور و حکومت سکولار را پایه ریزی کرده اند.

وی هدف از برپایی جنگ تمدن ها را دور کردن انسانها از اسلام ناب محمدی عنوان کرد.

خطیب نماز جمعه هرات در خطبه دوم با گرامیداشت هفته دولت،گفت: هفته دولت فرصتی خیلی مناسب برای تبیین دستاوردهای دولت است..

محمودی در ادامه با تبریک مجدد به اعضای شورای اسلامی از آنان خواست در فرصت چهار ساله خدمتگزاری به دنبال تحول بنیادین و اساسی در شهر باشند.

خطیب نماز جمعه هرات افزود:پویایی و شتاب لازمه موفقیت شورای اسلامی هرات است و اعضا باید در انجام کارهایشان افق دیدشان را گسترده کنند.

وی خاطر نشان کرد: شوراها باید در حوزه سلامت و یهداشت که یکی از ضروری ترین نیازهای شهرستان است گام برداند و مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد را با تعامل با مسئولین استانی و کشوری رفع کنند.

امام جمعه موقت هرات،توجه به زیر ساخت های صنعتی شدن شهرستان، توجه به وضعیت راه ها،تشکیل کارگروه،تشکیل صندوق توسعه سرمایه گذاری،توجه به محیط زیست شهرستان،پیگیری پتروشیمی هرات را از دیگر مولفه های شورای شهر در راه آبادانی شهر نام بردند.

وی با انتقاد از سفر وزیر جهاد کشاورزی به استان و عدم حضور وی در شهرستان خاتم قطب کشاورزی استان، خواستار پاسخگویی صریح و محکم مسئولین استانی در ابن باب شدند.

محمودی در ادامه با اشاره به سخنرانی سخیف یکی از به اصطلاح روشنفکران در یزد در باب زیر سوال بردن جایگاه ولایت فقیه،خاطر نشان کرد: این شخص که چنین سخنانی را بر زبان جاری کرده است هیچ شناختی از اسلام و ولایت فقیه ندارد.

خطیب نماز جمعه هرات در پایان اظهار داشت: اگر امروزه میخواهیم غرب را در منطقه و حتی جهان شکست دهیم باید مسئولین و دولتمردان در حوزه تحولات منطقه  اقدام بازدارنده انجام دهند.

 

انتهای پیام/ک




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.