ID : 21203033
مدیرعامل موسسه فرهنگی عشق همت بیان کرد:

کاهش میزان موالید شیعی و محدود ساختن نسل شیعیان از مهمترین اهداف دشمنان تشییع/والدین در وهله اول با فرزندان خود دوست باشند


مدیرعامل موسسه فرهنگی عشق همت گفت: محدود کردن نسل شیعه و کاهش میزان موالید شیعی از اهداف مهم دشمنان جهان تشییع دانست.

به گزارش یزدرسا به نقل از یزدامروز؛مدیرعامل موسسه فرهنگی عشق همت  در جمع خانواده‌های یزدی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم در خصوص عدم ترس از فقر در خصوص به دنیاآوردن فرزند گفت: خداوند رزاق است و ضمانت فراهم آوردن رزق بشر را به عهده گرفته است.

سعید جوانی اعتیاد، افسردگی وطلاق را ناشی از مضرات شبکه های ماهواره ای دانست و اظهار داشت: امروزه درسایه غفلت مردم و مسئولان دشمن تا اتاق های خصوصی ما نفوذ کرده و با راه اندازی 120 شبکه فارسی زبان قصد ضربه زدن به بنیان خانواده‌های ایرانی را دارد.

جوانی خاطر نشان کرد: دشمن با ارائه سبک زندگی غربی از طریق این شبکه ها در تلاش است تا جامعه اسلامی را از آمان ها و اهداف خود دورساخته و با تبلیغ زندگی مدرن و فرهنگ غربی خانواده‌ها را به سمت تجمل گرایی سوق داده بنابراین زمانی که خانواده به سمت تجمل گرایی سوق داده شد به مرور از هدف اصلی خود دور خواهد شد.

وی کاهش میزان موالید شیعی و محدود ساختن نسل شیعیان را از اهداف مهم دشمنان جهان تشییع دانست وگفت: صهیونیست ها معتقدند نیمی از جمعیت جهان اضافی هستند که باید از بین بروند.

جوانی افرود: آنان به این نتیجه رسیده اند که این نابودی باید ابتدا از جمعیت شیعه آغاز شود بنابراین از یکسو بایدنظام خانواده شیعی را با روش هایی نظیر اعتیاد، انحرافات اخلاقی وتزریق ناامیدی در جامعه، از بین برده واز سویی دیگر با برجسته کردن مشکلات اقتصادی پرورش فرزند، از فرزندآوری در جامعه شیعیان جلوگیری کنند.

وی عادی‌سازی پدیده شوم سقط‌جنین را از دیگر دسیسه‌های دشمن برشمرد و اظهار داشت: بااینکه در جوامع غربی برای سوراخ کردن گوش نوزادان دختر مجوز صادر می‌شود اما شاهدیم که در مسئله سقط‌جنین آزادی کامل وجود داشته و جالب اینجاست که این سبک زندگی را در کشورهای اسلامی نیز دنبال کرده تا بنیان خانواده‌ها را از ریشه بخشکانند و این برنامه دقیقاً در راستای اجرای برنامه صهیونیست‌هاست.

مدیرعامل موسسه فرهنگی عشق همت، دربخش دیگری از سخنانش تمایل جامعه به زایمان غیرطبیعی را از آثار غرب‌زدگی معرفی کرد و گفت: بررسی‌های علمی نشان داده این نوع زایمان با ریسک و خطر بالایی همراه بوده و احتمال معلولیت‌های فرزندان به‌مراتب از زایمان طبیعی بیشتر است.

وی در پایان به رسالت خطیر والدین درزمینهٔ تربیت فرزندان اشاره کرد و گفت: والدین باید با ایجاد فضای رفاقت و دوستی در خانواده به‌گونه‌ای رفتار کنند که فرزند، بهترین دوست خود را پدر و مادر بداند و مشکلاتش را با آنان مطرح سازد.

 




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.