ID : 18038787
رئيس پليس پيشگيري ناجا در یزد مطرح کرد

کاهش 19 درصدي سرقت در يزد


رئيس پليس پيشگيري ناجا، ضمن اشاره به کاهش 19 درصدي سرقت در يزد، گفت: اين کاهش سرقت، نشان از توانمندي، اتحاد و همدلي خوب ماموران پليس استان دارد.

به گزارش یزد رسا به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار «محمدشرفي» «در» همايش يک روزه کلانتري و پاسگاه­ها در يزد ضمن اشاره به مسائل و مشکلات مختلفي که دشمنان نظام اسلامي براي کشور ما به وجود آورده­اند، گفت: با توجه به اينکه نظام ما نظام الهي است و ما اعتقاد به فرمان الهي داريم، استکبار جهاني هيچ کاري را از پيش نبرده است.

رئيس پليس پيشگيري ناجا ضمن اشاره به فرازهايي از خطبه­هاي اميرمومنان حضرت «علي» (ع) افزود: يکي از کارهايي که پليس بايد انجام دهد به دست آوردن اعتماد مردم است.

وي، با بيان اينکه مردم کشورمان، خودشان از آرمان ها و ارزش هاي انقلاب اسلامي مراقبت کرده اند، ادامه داد: انقلاب اسلامي به مردم اعتماد کرد و مردم نيز از مملکت، نگهباني و دفاع و امنيت را تامين و مستقر کردند.

سردار شرفي تصريح کرد: بدون امنيت در عرصه­هاي اقتصادي، سياسي، فرهنگي و ... پيشرفتي نخواهيم داشت؛ دين مبين اسلام هم بر اين مهم تاکيد کرده است.

اين مقام ارشد انتظامي گفت: تاکيد دين اسلام بر رفتار و عملکرد انسان­ها بوده؛ يعني اگر زماني رسيد که تکيه گاه ما الهي شد و رشد ديني پيدا کرديم آن وقت، به امنيت دروني و ايماني هم خواهيم رسيد.

سردار شرفي با بيان فرمايشاتي از مقام معظم رهبري (مدظله العالي)، گفت: به دليل اينکه نظام جمهوري اسلامي ايران پيش از آنکه متکي به مولفه­هاي سخت قدرت باشد متکي به مولفه­هاي نرم قدرت و ايمان الهي است، دشمن هيچ کاري را از پيش نخواهد برد.

رئيس پليس پيشگيري ناجا ضمن اشاره به پيشرفت علم و تحول ساختار دستگاه­هاي اجرايي، گفت: با توجه به اين موضوعات، هم تهديدات پيچيده تر شده و هم اينکه قوانين و مقررات به صورت مرتب در حال تغيير و تحول است.

وي ادامه داد: پليس همايشي را به صورت ساليانه تحت عنوان همايش روساي کلانتري و پاسگاه­ها در سراسر کشور برگزار مي­کند تا دانش و مهارت­هاي شغلي کارکنان افزايش يابد و عملکرد يک ساله آنها نيز مورد بررسي قرار گيرد.

شرفي در خصوص وضعيت امنيتي استان يزد، گفت: ارزيابي ناجا از شاخص­هاي عملکردي اين استان نشان دهنده درايت و مديريت خوب مسئولان سياسي، امنيتي و انتظامي است که شرايط امنيتي مطلوبي را در استان شاهد هستيم.

رئيس پليس پيشگيري ناجا افزود: با تلاش ماموران پليس اين استان، جرايم مهم و برخي از سرقت­هاي مسلحانه و به عنف به ترتيب 50 و 17 درصد کاهش پيدا کرده است.

اين مقام ارشد انتظامي پليس، در ادامه با بيان اينکه کاهش سرقت در کل کشور 6 درصد و در استان يزد 19 درصد بوده است، خاطرنشان کرد: کاهش 19 درصدي سرقت در يزد نشان از توانمندي، اتحاد و همدلي خوب ماموران پليس اين استان دارد.

شرفي، ضمن اشاره به ثبت 100 درصدي اخبار صحيح توسط پليس استان يزد، خاطرنشان کرد: اساس نظام جمهوري اسلامي ايران بر پايه راستي، صحت و درستي است و صحت آماري پليس اين استان در سطح کشور نمونه است.

سردار شرفي ضمن اشاره به موضوع انتخابات پيش رو، استراتژي نظام جمهوري اسلامي در رابطه با انتخابات را «حق الناس» دانست و گفت: ما بايستي آراء مردم را صيانت کنيم؛ مردم در امنيت راي بدهند و نامزد مورد انتظار خودشان را انتخاب کنند.

وي، وظيفه پليس را تامين امنيت و ايجاد بستر امن براي مشارکت حداکثري مردم در انتخابات دانست و گفت: هر چه مردم بيشتر به پاي صندوق­هاي راي بيايند، مطمئنا ارکان تصميم گيري کشور در مجامع بين المللي، قدرت بيشتري پيدا خواهد کرد.

رئيس پليس پيشگيري ناجا در خاتمه مشارکت مردم در تامين و توسعه نظم و امنيت را از ديگر اهداف پليس برشمرد و گفت: هر چه خدمات پليس به مردم بيشتر شود، اعتماد شهروندان نيز به پليس بيشتر خواهد شد.

انتهای پیام/س*




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.