ID : 29175071
اخبار کوتاه انتظامی استان یزد:

کشف بیش از 3 تن میوه قاچاق در یزد/ تریلی حامل 122 کیلو تریاک جاسازی شده در محموله چوب توقیف شد


ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان، تریلی اسکانیا را که با محموله چوب ام دی اف در محورهای مواصلاتی یزد در حال تردد بود با 122 کیلو تریاک توقیف کردند.

به گزارش یزدرسا، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان، تریلی "اسکانیا" را که با محموله "ام دی اف" در محورهای مواصلاتی یزد در حال تردد بود با 122 کیلو تریاک توقیف کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمد حسین ستوده نیا" رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد درباره این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این استان از خبری پیرامون تردد یک دستگاه تریلی "اسکانیا" حامل موادمخدر در محورهای مواصلاتی مطلع شدند.

وی ادامه داد: با کسب این خبر بلافاصله تیمی از ماموران پلیس به محل اعزام و ضمن توقیف خودروی موردنظر به بازرسی از آن پرداختند.

سرهنگ ستوده نیا گفت: ماموران انتظامی در بازرسی از این تریلی 122 کیلو تریاک را کشف و سه متهم را نیز دستگیر و به دادسرا معرفی کردند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد خاطرنشان کرد: متهمان با جاساز کردن این موادافیونی داخل محموله "ام دی اف" قصد انتقال آن به "شهریار" را داشتند که توسط ماموران پلیس این استان دستگیر شدند.

 

کشف میلیاردی 492 دستگاه کپی و پرینتر قاچاق در یزد

رئیس پلیس آگاهی استان گفت: ماموران پلیس این استان در بازرسی از یک دستگاه تریلی "دانگ فنگ" تعداد 492 دستگاه کپی و پرینتر قاچاق به ارزش دو میلیارد و 340 میلیون ریال را کشف کردند.

سرهنگ "حسین رضایی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، درباره این خبر اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه قاچاق کالا و ارز استان ضمن کنترل محورهای مواصلاتی یک دستگاه تریلی "دانگ فنگ" را که از جنوب کشور عازم تهران بود متوقف و مورد بازرسی قرار دادند.

سرهنگ رضایی خاطرنشان کرد: ماموران پلیس در بازرسی از این تریلی تعداد 492 دستگاه کپی و پرینتر قاچاق به ارزش دو میلیارد و 340 میلیون ریال را کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان یزد ضمن اشاره به دستگیری یک متهم و معرفی وی به دادسرا خاطرنشان کرد: متهم با ارائه بارنامه جعلی قصد انتقال این محموله به تهران را داشت که با تیزهوشی و درایت ماموران پلیس استان دستگیر شد.

 

اجرای موفقیت آمیز طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری 16 نفر متهم

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان خاتم از اجرای موفقیت آمیز طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با دستگیری 16 نفر متهم طی 48 ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "غلامرضا کشوری" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اشاره به موفقیت آمیز بودن این طرح و تاثیر آن بر ثبات امنیت پایدار گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در 48 ساعت گذشته با هدف افزايش احساس امنيت در بين شهروندان و پاكسازي مناطق آلوده و جرم خيز از لوث وجود قاچاقچيان موادمخدر، اجرا شد.

وي دستگیری 16 نفر متهم با مقادیری موادمخدر را از ديگر نتايج مثبت اين طرح عنوان کرد.

کشوری گفت: متهمان دارای سوابقی از قبیل، خرید و فروش موادمخدر، سرقت و ایراد ضرب و جرح عمدی هستند که پس از تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شدند.

اين مقام انتظامي در ادامه با اشاره به نقش مهم مشارکت مردم در ثبات امنیت، خاطر نشان کرد: هر چه اين پيوند قويتر باشد امنيت حاصل از آن ملموس تر و پايدار تر خواهد بود به طوري که در جوامع امروزي امنيت پایدار را نوعي نعمت اجتماعي مي پندارند که تمامي حکومت ها براي تحقق آن تلاش مي کنند.

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان خاتم با تأکيد بر اجراي طرح هاي مختلف پليسي به صورت محسوس و نامحسوس در شهرستان خاطرنشان كرد: يكي از وظايف پليس برخورد با بي نظمي و مقابله با هنجارشكنان در جامعه است كه پليس در اين راستا مصمم است با افرادي كه باعث بروز نا امني و ايجاد بي نظمي در جامعه مي شوند برابر قانون برخورد کند.

 

توقیف موتور یاماها 1200 قاچاق در تشکذر

ماموران پلیس شهرستان اشکذر یک دستگاه موتورسنگین "یاماها 1200 سی سی" قاچاق را توقیف، راکب آن را دستگیر و به دادسرا معرفی کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان اشکذر درباره این خبر گفت: در راستای اجرای طرح امنیت اجتماعی و برخورد با مزاحمان و مخلان نظم و امنیت شهروندان، ماموران پلیس آگاهی یک دستگاه موتورسنگین "یاماها 1200سی سی" را توقیف کردند.

سرهنگ "حسین ثقفی" ضمن اشاره به دستگیری یک متهم و معرفی وی به دادسرا خاطرنشان کرد: ارزش برآورد شده این موتورسیکلت قاچاق و غیرمجاز بیش از 500 میلیون ریال است.

فرمانده انتظامی شهرستان اشکذر تصریح کرد: راکب این موتورسیکلت با ایجاد جو رعب و وحشت، آرامش و آسایش شهروندان را سلب کرده بود که با تلاش ماموران پلیس دستگیر شد.

 

توقيف يک دستگاه کاميون حامل 130 راس احشام فاقد مجوز در خاتم

فرمانده انتظامي شهرستان خاتم از توقيف يک دستگاه کاميون بنز حامل 130 راس احشام فاقد مجوز به ارزش 900 ميليون ريال خبر داد.

سرهنگ "حسین منصوری"در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، با اعلام اين خبر گفت:ماموران انتظامي اين شهرستان حين کنترل خودرو‌هاي عبوري يک دستگاه کاميون حامل احشام فاقد مجوز را توقيف کردند.

وي گفت: در بازرسي از خودرو‌ي مورد نظر تعداد 130 راس گوسفند فاقد مجوز کشف شد.

سرهنگ منصوری ارزش اين تعداد احشام فاقد مجوز را بيش از 900 ميليون ريال عنوان و خاطرنشان کرد:احشام فاقد مجوز پس از صورتجلسه تحويل مراجع ذي‌صلاح شد.

 

کشف بیش از 3 تن میوه قاچاق در یزد

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان گفتک اموران پلیس در بازرسی از یک دستگاه کامیونت "ایسوزو" 3 تن و 200 کیلو میوه خارجی قاچاق را کشف کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمودمیرحسینی" در تشریح این خبر گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس این استان، یک دستگاه کامیونت ایسوزو را که از جنوب شرق کشور با محموله میوه عازم "اراک" بود برای بررسی مدارک و بارنامه متوقف کردند.

وی ادامه داد: با بررسی ماموران پلیس مشخص شد این کامیون حامل 3 تن و 200 کیلو لیمو و سیب خارجی قاچاق فاقد مجوز گمرکی می باشد که به همین منظور کامیون توقیف و به سازمان تعزیرات حکومتی استان یزد تحویل داده شد.

معاون هماهنگ کننده پلیس استان یزد ضمن اشاره به دستگیری دو متهم در این خصوص خاطرنشان کرد: متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.