ID : 869152
امام جمعه ابرکوه:

گرامیداشت سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی باید با موازین عملی همراه باشد


امام جمعه ابرکوه در جمع کارکنان بانک کشاورزی ابرکوه گفت: گرامیداشت سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی باید با موازین عملی همراه باشد.

به گزارش خبرنگار یزد رسا از ابرکوه، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در جمع کارکنان بانک کشاورزی ابرکوه گفت: گرامیداشت سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی باید با موازین عملی همراه باشد.

امام جمعه ابرکوه افزود: خروجی حماسه اقتصادی در سال جاری نیز باید رونق یافتن و پویا شدن جریان اقتصادی کشور و شاخصه‌های اقتصادی باشد و در تحقق این هدف، کشاورزی و دامداری و تولید محصولات باغی و زراعی در روستاها سهمی بزرگ و نقشی به سزا دارد.

حسینی خاطرنشان کرد: به بار نشستن اهداف کشاورزی و روستایی با حمایت‌های تمام و کمال بانک کشاورزی در اعطای تسهیلات و مددرسانی به کشاورزان، امکان‌پذیر خواهد بود.

وی افزود: با توجه به این فاکتورها، ارزش و اعتبار و اهمیت خدمات بانک کشاورزی برای ما روشن می‌شود و این بانک باید با قدرت و همت در میدان خدمت باشند و تنها در این صورت است که کارمندان و مسئولان بانک کشاورزی در تحقق حماسه اقتصادی نقش کلیدی دارند.

وی همراهی کشاورزان و روستاییان با این بانک را همتی متقابل بیان کرد و گفت: به هر میزان که روستاییان و مردم در تقویت بنیه مالی این بانک همت کنند، خروجی آن شکوفایی روستاها و مراکز کشاورزی و دامداری آنان خواهد بود.

مسئول بانک کشاورزی نیز در این دیدار به بیان برخی از فعالیت‌های مجموعه خود پرداخت.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.