ID : 18845466
فرمانده سپاه استان یزد:

یزدی ها به افرادی که به حمایت آمریکا و صهیونست چشم دارند رأی نمی‌دهند


فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان این مطلب که حضور مردم در انتخابات توطئه‌های آمریکا را نقش برآب می‌کند گفت: ملت ایران به کسانی که چشم به حمایت آمریکا دارند رای نمی‌دهند.

به گزارش یزد رسا، سردار اکبر فتوحی صبح امروز در یادواره شهدای فصل زمستان یزد اظهار داشت: شهدای کربلا برای حفظ دین و قرآن مجید از امام حسین(ع) اطاعت کرده و جان خود را فدا کردند.

وی افزود: فرزندان این مرز و بوم هم برای حفظ و ماندگاری دین به امام خمینی(ره) لبیک گفتند و جان خود را فدای اسلام و قرآن کردند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد خطاب به آمریکا و حامیان وی در داخل و خارج کشور، گفت: ملت ایران از یک نفر دستور می‌گیرد و اطاعت می‌کند آن هم مقام عظمای ولایت است.

فتوحی بیان کرد: ملت عزیز استان یزد همانند ملت ایران اسلامی به آمریکای جنایت کار اجازه نمی‌دهند که توسط شبکه‌هایی که درست کرده‌اند، در داخل ایران  بخواهند جلوی پیشرفت ملت ایران را بگیرند.

وی تاکید کرد: حامیان آمریکا در داخل کشور بدانند که ملت ایران همانطور که در هشت سال دفاع مقدس فرزندانشان را برای استقلال کشور و مبارزه با دشمنان دین عازم جبهه‌های حق علیه باطل کردند، الان هم ارزشهای دین را  محکم نگاه می‌دارند و پای آن ایستاده‌اند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به اینکه دشمن انقلاب به دنبال براندازی اسلام ناب در ایران است، ادامه داد: ملت ایران به هیچ کسی اجازه نمی‌دهند که پس از برجام بخواهند دست به توطئه علیه دین و ارزشهای ایران کند.

فتوحی تصریح کرد: ملت ایران به کسی رای می‌دهند که تابع ولایت فقیه باشند و با دشمن دانستن آمریکا و اسرائیل، چشم به حمایتهای این جنایتکاران نداشته باشند.

به گزارش تسنیم، وی خاطرنشان کرد: ملت ایران همانند رهبر انقلاب پای صندوق رای می‌آیند و به لیست و نظری که معتمدین ولایتمدار متدین اعلام کردند رای می‌دهند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد افزود: همانطوری که ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن پرشورتر از همه سالهای دیگر جضور پیدا کردند و سیلی محکمی بر صورت استکبار و در راس آن آمریکا زدند، در انتخابات 7 اسفند هم حضوری پرشور تر از همه سالها دارند.

انتهای پیام/س*




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.