ID : 21023164
عصر امروز؛

6500 نفر از استان یزد عازم حرم مطهر امام خمینی (ره)می شوند


دبیر ستاد بزرگداشت رحلت حضرت امام (ره) در استان یزد از اعزام 6500 نفراز عاشقان یزدی خمینی کبیر به حرم مطهر بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران خبر داد

به گزارش یزدرسا؛ دبیر ستاد بزرگداشت رحلت حضرت امام (ره) در استان یزد در مصاحبه با یزد امروز؛ از اعزام 6500 نفراز عاشقان یزدی خمینی کبیر به حرم مطهر بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

سعید زارع افزود: این افراد عصر امروز، توسط 150 دستگاه اتوبوس از سراسر استان به حرم مطهر اعزام خواهند شد که 55 درصد از آنان از شهرستان یزد و مابقی از سراسر استان خواهند بود.

زارع اضافه کرد: زائرین یزدی ضمن شرکت در مراسم عزاداری و سخنرانی در حرم مطهر با آرمان‌های ملکوتی امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید پیمان خواهند کرد.

قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد: برگزاری محافل انس با قرآن گرامیداشت امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب، برگزاری مسابقات مقاله‌نویسی، وبلاگ نویسی و کتاب‌خوانی با محوریت زندگی امام خمینی (ره)، یادواره شهدای 15 خرداد، برگزاری همایش جایگاه زنان در انقلاب اسلامی و نقش‌آ‌فرینی آن‌ها در عرصه‌های مختلف و برپایی ایستگاه‌های صلواتی در سطح شهرهای مختلف را از برنامه‌های در نظر گرفته‌شده در ایام 14 و 15 خرداد عنوان کرد و اظهار داشت: به همین مناسبت در شهرستان‌های مختلف استان یزد نیز برنامه‌های مختلفی برگزار خواهد شد.




summary-address :
Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.