شرکتها در فرآیند هوشمندسازی ثبت اسناد اولویت دارند
به گزارش یزدرسا به نقل از روابط عمومی ثبت اسناد استان یزد؛ مهدی اقبال اظهار کرد: با الکترونیکی شدن تمام پرداختها و امضای صاحبان و مدیران شرکتها، نیازی به مراجعه صاحبان و مدیران شرکتها به اداره ثبت شرکتهای استان برای پرداخت هزینههای آگهی و امضاء و دریافت آگهی نیست.
وی افزود: صاحبان و مدیران شرکتها ابتدا میبایست با مراجعه به سایت کانون سردفتران و دفتریاران و اطلاع یافتن از دفاتر اسناد رسمی متولی امضای الکترونیکی نسبت به گرفتن امضای الکترونیکی و توکن مربوطه اقدام کنند.
مدیرکل ثبت اسناد استان یزد با بیان اینکه سازمان صمت نیز امکان امضای الکترونیکی فراهم کرده است، ادامه داد: صاحبان و مدیران شرکتها و کسانی که به صورت قانونی حق امضای دفاتر شرکتها را دارند باید امضای الکترونیکی و توکن مربوطه را تهیه کنند.
اقبال تصریح کرد: این افراد در صورت نیاز میتوانند با مراجعه به پنجره « ثبت من » در سایت سازمان ثبت اسناد واملاک کشور نسبت به پرداخت هزینه مربوطه و امضای الکترونیکی آگهی تأسیس یا تغییرات شرکت و مؤسسه خود را دریافت کنند.
وی اظهارامیدواری کرد: بهزودی مراحل تعیین نام شرکتها و مؤسسات غیرتجاری نیز با استفاده از هوش مصنوعی بصورت الکترونیکی و در کمترین زمان ممکن انجام شود.
عضو شورای قضایی استان یزد در عین حال با اشاره به لزوم تلاش برای تحقق شعار سال جاری مبنی بر «مهار تورم، رشد تولید » بر اهمیت رشد اقتصادی با تسریع در فعالیت شرکتها و واحدهای تولیدی در سطح استان و حمایت از سرمایهگذاری، تولید و ایجاد اشتغال تأکید کرد.
انتهای پیام/ش