Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

نماینده ولی‌فقیه در ناحیه بسیج ابرکوه:

«رسانه» ماهیت فتنه 88 را رسوا کرد


نماینده ولی‌فقیه در ناحیه بسیج ابرکوه، در خصوص اهمیت رسانه گفت: رسانه صادق می‌تواند توطئه‌های پنهان را افشا کند، همچنان که ماهیت فتنه 88 و سران فتنه و حامیانش را رسوا کرد.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت‌الاسلام هاشم تقدسی نماینده ولی‌فقیه در ناحیه بسیج ابرکوه در مراسم اختتامیه اولین دوره آموزشی خبرنگاری اظهار کرد: کار رسانه‌ها، کار بسیار مقدسی است و می‌تواند توطئه‌های پنهان را افشا کند.


تقدسی افزود: اگر اخبار درست، به‌موقع و صادقانه اطلاع‌رسانی شود، نقاب از چهره منافقین و دشمنان اسلام و نظام برمی‌دارد. همچنان که رسانه‌های صادق حقیقت باطنی فتنه 88  و سران وطن‌فروش این جریان را نمایان کردند.


وی بیان کرد: به‌عنوان‌مثال نامه‌ای که سران فتنه 88 در اوج این جریان و به‌صورت پنهانی برای اربابان آمریکایی خود نوشته و از آنان درخواست کردند، برای اینکه مردم 9 دی، را به‌زانو درآورند، آن‌ها را تحریم کنند.


این مقام مسئول اذعان کرد: این عمل فتنه گران، اوج خیانت، دروغ‌گویی و وطن‌فروشی سران فتنه 88 و حامیان آنان بود، که رسانه‌ها به‌تازگی سند رسوایی آن را منتشر کردند، تا چشم مردم برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان بازتر شود.


تقدسی ادامه داد: روشنگری واقع‌گرایانه که افراد مؤمن و دلسوز نظام را از افراد خائن و وطن‌فروش و مدعی متمایز می‌کند، یکی از آثار رسانه‌های صادق است.


نماینده ولی‌فقیه در ناحیه بسیج ابرکوه رسالت خبرنگاران را بسیار سنگین عنوان کرد و گفت: سرعت، دقت و صداقت سه اصل مهم در خبررسانی موفق است که باید موردتوجه قرار گیرد.


وی در ادامه از فعالیت‌های بسیج رسانه در برگزاری این دوره قدردانی کرد.


انتهای پیام / ک




رای شما
میانگین (2 آرا)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد