Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

مسئول هیئت کشتی ابرکوه:

ابرکوه؛ می توانست سهمیه بیشتری در مسابقات کشوری کسب کند/ نامه ای که در هیاهوی روند اداری استان دیر به مقصد رسید


مسئول هیئت کشتی ابرکوه در پی در ج خبر راهیابی کشتی گیر ابرکوهی به مسابقات کشوری گفت: اگر نامه اداره کل ورزش و جوانان استان به موقع به دست ما می رسید، می توانستیم سهمیه بیشتری برای حضور در مسابقات کشوری کسب کنیم.

در پی درج خبر «نوجوان کشتی گیر ابرکوهی جواز حضور در مسابقات کشوری را کسب کرد» در پایگاه اطلاع رسانی سرو ابرکوه، رحمان چاکرالحسینی مسئول هیئت کشتی شهرستان در گفتگو با خبرنگار پایگاه مذکور، از دیر رسیدن دعوتنامه مربوط به برگزاری مسابقات و ضعف استان در اطلاع رسانی به شدت ابرازی نارضایتی کرد.

چاکرالحسینی که بیش از 15 سال است در سمت مسئول هیئت کشتی ابرکوه فعالیت دارد، اظهار کرد: اطلاع رسانی این دوره از مسابقات به هیئت کشتی بسیار ضعیف بود و ما تنها یک شب برای گزینش کشتی گیران در اوزان مختلف فرصت داشتیم و متأسفانه توانستیم در این فرصت اندک، تنها با 7 ورزشکار راهی مسابقات استانی شویم.

وی ضمن انتقاد شدید نسبت به چنین اطلاع رسانی ضعیفی، تصریح کرد: 2 شب قبل از برگزاری مسابقات دعوت نامه ای به تاریخ 30 مهرماه جهت اعلام آمادگی برای حضور در مسابقات انتخابی کشوری که در خاتم برگزار می شد؛ به هیئت کشتی شهرستان ارسال شد. حال باید دید با توجه به تکنولوژی های پیشرفته و به روز، دلیل تأخیر 5 یا 6 روزه در روند اداری استان و شهرستان جهت رسیدن نامه به هیئت مذکور چه بوده است؟!

مسئول هیئت کشتی ابرکوه یادآور شد: کشتی ابرکوه افتخارات چشمگیری داشته که از جمله آن راهیابی 5 نفر از کشتی گیران در رده های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان در مسابقات انتخابی تیم ملی و همچنین کسب عنوان سوم مسابقات کشوری در رده بزرگسالان در سال جاری می باشد.

چاکرالحسینی خاطرنشان کرد: اگر اطلاع رسانی به درستی و به موقع صورت می گرفت، کشتی گیران ابرکوه می توانستند سهمیه بیشتری را در مسابقات کشوری به خود اختصاص دهند، چراکه سابقه درخشان کشتی این شهرستان در سطوح مختلف استانی و کشوری گویای این حقیقت است.

انتهای پیام/م.ف




رای شما
میانگین (2 آرا)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد