Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه ابرکوه بیان کرد

انجمن اولیاء و مربیان؛ نماد همکاری خانه و مدرسه


امام جمعه ابرکوه گفت: انجمن اولیاء و مربیان نماد و مظهری از همکاری خانه و مدرسه در امر تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان است.

به گزارش سرو ابرکوه؛ حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه، امروز به مناسبت هفته انجمن اولیاء و مربیان درگفت و گو باخبرنگار ایرنا اظهارکرد: خانه و مدرسه دو نهاد تربیتی مهم برای فرزندان و نونهالانی که رسالت اداره آینده کشور اسلامی را عهده دار خواهند بود است .

وی افزود: فراموش نکنیم که مسئولان و مدیران امروز ، همان کودکان و نوجوان دیروزند که سعی در امر تعلیم و تربیت آنان شده و امروز شاهد بازدهی زحمات اولیاء و مربیان در دهه های گذشته هستیم.

حسینی ادامه داد: به یقین اولیاء و مربیان تکامل بخش رفتاری و منش نوباوگان جامعه هستند و مهمترین عامل در تربیت و رشد فکری و اخلاقی و همسوئی نظری و عملی میان مربیان ، خانواده است.

رییس شورای فرهنگی ابرکوه تصریح کرد: خانه و مدرسه هرکدام به تنهائی نمی تواند برای دانش آموز کارآئی کامل داشته باشد بلکه اولیاء به عنوان صاحبان اصلی این سرمایه های با ارزش حق اظهار نظر و نظارت دارند.

امام جمعه ابرکوه یادآورشد : مربیان هم با شیوه های تربیتی و رفتارهای پرروشی باید به ایفاء نقش خود در پرورش شخصیت علمی و اخلاقی فرزندان تلاش کنند تا بین این دو کانون تحکیم پیوندهای عاطفی و اخلاقی و انسانی صورت گیرد.

از 24 تا 30 مهرماه هر سال بعنوان هفته انجمن اولیاء ومربیان نام گذاری شده است.


انتهای پیام / ک




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد