Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

طی پیامی؛

بابایی از حضور پرشور مردم در انتخابات 10 اردیبهشت تشکر کرد


محمد رضا بابایی با صدور پیامی از حضور پر شور مردم در انتخابات 10 اردیبهشت تشکر کرد.

به گزارش سروابرکوه، پیام تشکر محمدرضا بابایی از حضور حماسی مردم در انتخابات و تبریک به منتخب مردم در حوزه انتخابیه ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز بدین شرح است:


مردم عزیز و غیور ایران اسلامی بار دیگر در دومین مرحله انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی خالق حماسه ای بزرگ شدند و به دعوت رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی ) لبیک گفتند.


مردم شریف حوزه انتخابیه ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز نیز همگام با سایر مردم با حضور با نشاط و خویش برگ دیگری از افتخارات این خطه عزیز از ایران اسلامی را رقم زدند که حقیقتا شایسته تجلیل و ستایش است.


اینجانب ضمن ارج نهادن به حضور باشکوه مردم شریف در انتخابات دهم اردیبهشت ماه و قدردانی از خدمات و تلاش های همه عوامل برگزاری انتخابات در مرحله اول و دوم در برابر انتخاب و نظر مردم بزرگوار این شهرستان ها سر تعظیم فرود آورده و اعتماد عمومی مردم را به آقای صباغیان و مردم ولایت مدار بافق تبریک و تهنیت عرض می نمایم.


اینجانب نیز همچون همیشه به عنوان فرزند کوچک انقلاب اسلامی، آمادگی خویش را برای کمک به رونق و آبادانی شهرستان های این حوزه انتخابیه اعلام نموده و امیدوارم همگی با همت و همبستگی خویش مسیر ترقی و رونق شهرستان های ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز تسریع نماییم.


موفقیت همگان را از درگاه حضرت دوست مسئلت می نمایم.




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد