Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام‌جمعه بافق مطرح کرد

بافق از امن ترین شهرهای استان یزد


امام‌جمعه بافق در دیدار فرمانده انتظامی شهرستان گفت: شهرستان بافق از امن‌ترین شهرهای استان است.

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از بافق خبر؛ در سومین روز از هفته نیروی انتظامی فرمانده انتظامی بافق به همراه جمعی از مسئولان و کارکنان انتظامی با امام‌جمعه  بافق دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار، امام‌جمعه بافق، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به امنیت در جامعه اشاره کرد و گفت: وجود امنیت در جامعه باعث احساس آرامش مردم و آسودگی خاطر مردم می‌شود.

 حجت‌الاسلام سلیمانی امنیت را سرلوحه یک نظام و حکومت دانست و تصریح کرد: اگر امنیت در جامعه نباشد، هیچ‌چیز در جامعه ساماندهی نمی‌شود و در منطقه خاورمیانه، کشور ما از امنیت نسبی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه هیچ جای دنیا صد درصد امن نیست، بیان کرد: کشور ما نسبت به کشورهای هم‌جوار از امنیت خوبی برخوردار است و شهرستان بافق از امن‌ترین شهرهای استان است.

امام‌جمعه بافق با اشاره به ویژگی‌های یک مدیر موفق اظهار داشت: یک مدیر، زمانی موفق است که زیرمجموعه آن نیز وظیفه خود را به‌درستی انجام دهند و در کنار یکدیگر، با همکاری و مشارکت اقدامات لازم را به پایان برسانند.

وی از تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه نیروی انتظامی بافق تقدیر و تشکر کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بافق در این دیدار، امنیت را یک پدیده اجتماعی دانست که با همکاری و مشارکت همه سازمان‌ها با نیروی انتظامی به دست می‌آید و در سایه این امنیت مردم می‌توانند با آرامش زندگی کنند.

سرهنگ محمد کمالی با تشکر از حمایت‌های امام‌جمعه و دیگر ادارات و سازمان‌ها گفت: این حمایت‌ها است که پلیس می‌تواند در مأموریت‌های خود موفق عمل کرده و به‌درستی انجام‌وظیفه نماید.

انتهای پیام/ز.ا

 

رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد