Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه ابرکوه در جمع اعضای شورای شهر؛

با مدیریت جهادی می توان مبلمان شهری را بهبود بخشید


امام جمعه ابرکوه در دیدار با اعضاء شورای شهر این شهرستان بر داشتن مدیریت جهادی جهت تغییر مبلمان شهری متناسب با شئون گردشگری تاکید کرد.

به گزارش سرو ابرکوه، اولین دیدار شهردار ابرکوه، رئیس و اعضای شورا شهر این شهرستان با حجت الاسلام حسینی امام جمعه ابرکوه انجام شد.

زارعزاده رئیس شورای شهر این دیدار را فرصتی برای هم اندیشی برای حل مشکلات شهرستان بیان کرد و افزود: شورای شهر پیگیر عمده مسائل زیربنائی شهر بویژه ورودی های شهر و تقاطع پانزده دی می باشد.

وی موقعیت شهر را نامتناسب با شهر نمونه گردشگری خواند و بر ضرورت به سازی موقعیت گردشگری شهر تأکید کرد.

سپس علیرضا رسولی شهردار ابرکوه، اظهار کرد: بهره گیری از ارشادات امام جمعه شهرستان بویژه در امر مدیریت شهری برای ما یک اصل و مبنا می باشد .

رسولی افزود: گرچه ابرکوه در موقعیّت مثلث طلائی است، اما شهر درآمد پایدار ندارد که بتواند تأمین کننده صورت شهری متناسب با شئون گردشگری باشد.

در این دیدار اعضای شورای شهر ابرکوه مساله ناقص ماندن کمربندی و ورود ماشین های سنگین به شهر را مشکل عمده شهر خواندند و بر ضرورت پیگیری موضوع تأکید کردند .

حجت الاسلام حسینی امام جمعه ابرکوه نیز در این دیدار گفت: راهکار رُشد، توسعه و تلاش در جهت بهبود بخشیدن به مبلمان شهری، نشستن در انتظار پول و بودجه نیست بلکه عزم، همت و مدیریت جهادی می تواند حرف اول را  بزند.

وی در پایان افزود: همین که بر توانستن باور داشت، به یقین زمینه فعالیت و توانمندی  را مضاعف می کند. امیدوارم شاهد هماهنگی بیشتر شما با مسئولین و ارائه گزارشات فعایت های شما باشیم و مطمئن باشید در هر برنامه و تصمیمی که در جهت منافع و مصالح مردم اتّخاذ شود، امام جمعه با همه وجود همراه و حامی شما است.

انتهای پیام / ک




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد