Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد در ابرکوه:

بخش هاي ICU و NICU بیمارستان ابرکوه تجهیز می شود+ عکس


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی در بازدید از بیمارستان ابرکوه در زمينه تامين تجهيزات بخش هاي ICU و NICU قول مساعد داد.

به گزارش سرو ابرکوه، دکتر دهقان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، از بیمارستان خاتم‌الانبیاء (ص) ابرکوه بازدید کرد.

در این بازدید که با هدف بررسی وضعیت اجرای طرح تحول سلامت در این بیمارستان صورت گرفت، از بخش‌های گوناگون این مرکز درمانی بازدید شد.

اورژانس و بخش‌های دیالیز، سی‌سی‌یو، بستری مردان و زنان و برخی واحدهای اداری و آزمایشگاه بیمارستان مورد بررسی قرار گرفته و مشکلات موجود از زبان کارکنان این بخش‌ها و پیشنهادات با هدف بهبود وضعیت بخش‌های گوناگون صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان، بازدید از محل احداث کلینیک بیمارستان و بخش توسعه این مرکز درمانی که عملیات عمرانی آن تا 25% تکمیل شده‌است از دیگر برنامه ها بود.

سیدنبی رسولی فرماندار ابرکوه، ضمن تقدير از دكتر دهقان معاون درمان دانشگاه علوم پزشكي شهيد صدوقي يزد، خواستار پيگيري در زمينه تامين تجهيزات مورد نياز بويژه سي تي اسكن بيمارستان شد.

رسولی اظهار کرد: در خصوص پيشرفت كار توسعه، همكاري لازم را اعمال خواهيم کرد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشكي شهيد صدوقي يزد در زمينه تامين تجهيزات بخش هاي ICU و NICU قول مساعد داد و سپس با حضور در درمانگاه تامین سلامت از خدمات کلینیکی این مرکز بازدید کرد.

انتهای پیام / ف




رای شما
میانگین (5 آرا)
The average rating is 4.4 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد