Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

طی جلسه ای در فرمانداری مصوب شد؛

برپایی پایگاه انتقال خون در ابرکوه روز هفتم محرم


طی جلسه ای در فرمانداری مقرر شد، روز چهارشنبه مورخ هفتم محرم پایگاه انتقال خون در ساختمان قدیم شورای شهر دایر شود.

به گزارش سرو ابرکوه، جلسه هماهنگی و پشتیبانی مراسم روز هشتم محرم و پخش مستقیم تلویزیونی از شبکه تابان، صبح امروز با حضور مدیران دستگاه های اجرایی در محل فرمانداری برگزار شد.

سید نبی رسولی فرماندار شهرستان در ابتدای جلسه اظهار کرد: مراسم عزاداری در ابرکوه یک مراسم خود جوش است و هیچ کسی نمی تواند ادعا کند بنیانگذار آن بوده و یا هست؛ مسئولین نیز فقط به عنوان خدمت گزار مردم عهده دار وظیفه هماهنگی امور، ایجاد نظم و حفظ امنیت می باشند که در این رابطه نیروهای نظامی و انتظامی حرف اول را می زنند.

رسولی تصریح کرد: مراسم عزاداری و زنجیر زنی ابرکوه به این علت که زبانزد خاص و عام است، باید در کشور و حتی در جهان مطرح و شناخته شود؛ اکنون که زمینیه این امر فراهم شده است همگی موظفیم کلیه امکانات و تجهیزات مورد نیاز را فراهم کرده و فضاسازی مناست را انجام دهیم تا بتوانیم ابرکوه و آداب و رسوم منحصر به فردش را معرفی کنیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در روز 4 شنبه مورخ هفتم محرم پایگاه انتقال خون، جهت خونگیری و انتقال آن برای کمک به بیماران نیازمند نیز در ساختمان قدیم شورای شهر، دایر می شود.

در ادامه این جلسه مسئولین دستگاه های اجرایی در رابطه با چگونگی برگزای برنامه های مذکور بحث و تبادل نظر کرده و پیشنهادات خود را ارائه کردند.


انتهای پیام/م.ف




رای شما
میانگین (1 رای)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد