Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

با حضور مدیرعامل شرکت توزیع برق استان یزد، تصویب شد

تأمین روشنایی معابر و نقاط ضروری ابرکوه و مهردشت/ واگذاری 500 دستگاه چراغ به شهرستان


در جلسه رسیدگی به مشکلات حوزه برق شهرستان ابرکوه مصوب شد تا معابر و مسیر های ضروری و خطرآفرین سطح شهر ابرکوه و مهردشت از نظر روشنایی سامان دهی شود.

به گزارش سرو ابرکوه، صبح امروز جلسه رسیدگی به مشکلات برق شهرستان با حضور محمدرضا صحتی مدیر عامل شرکت توزیع برق استان یزد و مسئولین ذی ربط شهرستانی در محل فرمانداری برگزار شد.

در ابتدای این نشست سید نبی رسولی فرماندار شهرستان به بیان مشکلات و معظلات شهرستان در حوزه توزیع برق پرداخت و گفت: ایجاد روشنایی مطلوب در ورودی و خروجی ابرکوه و مهردشت، بلوار امام خمینی و ابوریحان بیرونی، مسیر ابرکوه- مهردشت به ویژه مسیر گنبدعالی، روستاهای فیروز آباد، فراغه، رحیم آباد، حسین آباد، میادین شهر، نصب تیرهای برق در روستاهای اسفند آباد و هارونی و ... از جمله نیازهای ضروری شهرستان در حوزه توزیع برق می باشد.

در ادامه ابوالفضل اکرمی رئیس اداره برق شهرستان اظهار کرد: در ابرکوه به ازای هر مشترک 61 وات برق داریم که میانگین این آمار در استان 43 وات می باشد؛ همچنین ابرکوه دارای 4 هزار و سیصد چراغ خیابانی می باشد.

در خاتمه محمدرضا صحتی مدیر عامل شرکت توزیع برق استان یزد، در رابطه با مشکلات شهرستان بیان کرد: در زمینه مصرف برق و کنترل هزینه ها علاوه بر اقداماتی که در حیطه وظیفه مسئولین اداره برق می باشد، می بایست از طریق فرهنگ سازی مردم را به صرفه جویی در مصرف تشویق کرد.

صحتی خاطرنشان کرد: عمده مشکلات شهرستان در زمینه توزیع برق، مسئله روشنایی می باشد، لذا تأمین روشنایی بلوارهای آزادگان (ورودی مسکن مهر)، ابوریحان بیرونی و امام رضا(ع) در دستور کار قرار خواهد گرفت. در مهردشت نیز دو میدان و یک سالن ورزشی وجود دارد که از نظر روشنایی سامان دهی شده و روشنایی گنبد عالی هم با مشارکت میراث فرهنگی، شهردای و شرکت توزیع برق تأمین می شود.

وی ادامه داد: برای روستاها و بعضی از نقاط داخل شهر هم که چراغ های کم نوری داشت، 500 دستگاه چراغ در اختیار فرمانداری و شرکت توزیع برق ابرکوه قرار خواهد گرفت تا در مکان های ضروری نصب شود. 

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان یزد در خاتمه تصریح کرد: ضمن اینکه روشنایی مطلوبی در شهرستان ابرکوه حاکم است، رسیدگی به خواسته متقاضیان انشعاب و شبکه نیز در حداقل زمان ممکن انجام می شود.

انتهای پیام/م.ف




رای شما
میانگین (1 رای)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد