Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

بخشدار سابق بخش مرکزی ابرکوه:

تلاش کردم ابرکوه را به رتبه های برتر برسانم/ بخشداری مرکزی ابرکوه نمونه بخشداری برتر استان


بخشدار سابق بخش مرکزی ابرکوه در جمع مدیران اجرایی شهرستان گفت: تمام تلاش خود را بکار گرفتم تا بتوانم ابرکوه را به جایگاهی که در خور شأن مردم است برسانم و با همکاری مسئولین موفق شدیم بخشداری مرکزی را جزء سه بخشدار برتر استان قرار دهیم.

به گزارش سرو ابرکوه، ظهر امروز احمد آخوندی پس از 4 سال خدمت در منصب بخشداری بخش مرکزی، با این جایگاه خداحافظی و محمد جواد آقایی به جای وی خرقه خدمت به اهالی روستاهای بخش مرکزی شهرستان را پوشید.

آخوندی بخشدار سابق بخش مرکزی ضمن قدردانی از حضور مسئولین استانی و شهرستانی در جلسه تکریم و معارفه، اظهار کرد: یکی از مواردی که می توان گفت در کل استان بی مثال است، همدلی و همیاری دهیاران، شورای روستاها و مردم می باشد که به واسطه این ارتباط مثبت بسیاری از فعالیت ها به سرانجام مطلوبی دست یافت.

وی یادآور شد: از سال 87 که وارد ابرکوه شدم تنها هدفم این بود که در هر پست، مقام و جایگاهی که هستم، شهرستان ابرکوه را به عالی ترین رتبه هایی که در خور شأن مردم آن باشد برسانم و اکنون می توانم با افتخار بگویم در مدت 4 سالی که در بخشداری مرکزی خدمت کردم به لطف خدا این بخشداری در زمره سه بخشداری نمونه استان قرار گرفت.

بخشدار سابق بخش مرکزی ابرکوه خاطرنشان کرد: در این راستا به جای تمرکز صرف بر عمران، به همه بخش های اقتصادی، فرهنگی، احتماعی و حتی گردشگری توجه ویژه صورت گرفت که اگر همین روند ادامه داشته باشد توسعه متوازان این بخش را به همراه خواهد داشت.

آخوندی تصریح کرد: هم اکنون 20 روستای بخش مرکزی داری کلیه زیر ساخت های لازم جهت سرمایه گذاری می باشد و اکنون زمان آن رسیده است که مردم وارد صحنه شوند و سرمایه گذاران نیز با خیال آسوده، در ابرکوه سرمایه گذاری کنند.

وی در پایان از مردم روستاهای بخش مرکزی، دهیاران، مسئولین ارشد و مدیران اجرایی شهرستان، مجموعه استانداری یزد و فرمانداری ابرکوه قدر دانی کرده و از کلیه مردم این دیار حلالیت طلبید.

انتهای پیام/م.ف




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد