Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

واقعاً کدام درست است کمبود امکانات یا کوتاهی برخی پرسنل؟!

خبر روابط عمومی بیمارستان ابرکوه پس از گلایه‌های والدین «سالار سرور»


خبری که روابط عمومی بیمارستان خاتم‌الانبیاء ابرکوه، در پی انتشار گلایه‌های والدین سالار سرور؛ منتشر کرد.

به گزارش سرو ابرکوه؛ در پی درج خبر فوت سالار سرور جوان ابرکوهی (که پس از سانحه تصادف جان باخت و اعضاب بدنش اهداء شد) و گلایه والدین وی از عدم رسیدگی کافی و به‌موقع و همچنین کمبود امکانات بیمارستان خاتم‌الانبیا ابرکوه، روابط عمومی این بیمارستان جوابیه‌ای به شرح زیر صادر کرد.

به نقل از روابط عمومی بیمارستان ابرکوه، بیش از 90 درصد نارضایتی‌های بیماران این شهرستان، که درنهایت با زیر سؤال رفتن پرسنل کادر درمان خاتمه می‌یابد، ریشه در کمبود امکانات درمانی در این مرکز دارد.

پس از تلاش‌های چندین ساله و شبانه‌روزی مسئولین بهداشتی و درمانی شهرستان ابرکوه، این مرکز هنوز برای مقابله با بحران‌هایی شبیه به حادثه دل‌خراش مرحوم «سالار سرور» امکانات و تجهیزات کافی نداشته و تنها قادر به اعزام بیماران به مراکز درمانی مرکز استان می‌باشد؛ که به علت بعد مسافت، بعضاً با آسیب‌های جدی روبرو می‌شوند.

دکتر دهقانی تنها جراح این بیمارستان در اين خصوص گفت: جهت درمان بیمارانی که با شرایطی شبیه مرحوم سالار سرور به این مرکز مراجعه می‌کنند و نیاز به بررسی‌های ناحیه سر و جمجمه دارند، قابلیت انجام هیچ‌گونه اقدامات تخصصی و تشخیصی وجود ندارد.

وي افزود: طبق آخرین اظهارات پزشکی قانونی، این بیمار به علت شکستی‌های متعدد در ناحیه جمجمه دچار فتق و خونریزی گسترده مغزی شده که در پیشرفته‌ترین مراکز درمانی ترمای استان هم امکان زیادی برای درمان وجود ندارد.

ریاست بیمارستان خاتم‌الانبیاء در اين خصوص ابراز داشت: برای حل مشکلاتی از این قبیل، تنها راه‌حل ایجاد زیرساخت‌های درمان تخصصی است.
دکتر شیخی رئیس بیمارستان ابرکوه افزود: با زیر سؤال بردن فعالیت‌های این مرکز، نه‌تنها باری از مشکلات مردم برداشته نمی‌شود؛ بلکه باعث بی‌اعتمادی مردم و دلسردی پرسنل بیمارستان خواهد شد.

شيخي تصريح كرد: امید است با همراهی مسئولین این شهرستان و همکاری مسئولین استانی و کشوری مشکلات زیرساختی بیمارستان ازجمله جذب نیروهای بومی، همکاری جهت پایان یافتن طرح توسعه و خرید دستگاه‌هایی همچون سی‌تی‌اسکن که مراحلی از آن انجام‌شده مرتفع، تا در آینده شاهد اتفاقاتی نظیر این حادثه دل‌خراش نباشیم.

پایگاه خبری سرو ابرکوه؛ باید در اینجا مطلبی را یادآوری کنیم که مدتی است خبر اخذ درجه یک سطح بندی اعتباربخشی تنها بیمارستان ابرکوه، از زبان مسئولین بیمارستان و شهرستان به عنوان خبری مسرت بخش دست به دست می چرخد. لذا باید گفت؛ چطور ممکن است بیمارستانی که در سطح بندی اعتباربخشی درجه یک می شود، از داشتن حداقل امکانات و تجهیزات بیمارستانی محروم باشد.

اگر امکانات و تجهیزات نیست پس درجه یک شدن اعتبار بخشی چه صیغه ای است و اگر درجه یک اعتبار بخشی است پس کمبود امکانات چه بهانه ای است.

تکلیف مردم را مشخص کنید به قول معروف؛ قسم حضرت عباس را باور کنند یا دم خروس را ....

انتهای پیام/ف




رای شما
میانگین (1 رای)
The average rating is 5.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد