Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج ابرکوه:

در طرحی داوطلبانه 137 ابرکوهی هدیه امام رضا(ع) را بر ماهواره ترجیح دادند


مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه از طرح تعویض ماهواره با هدیه از ضریح مطهر امام رضا(ع) توسط مردم در ابرکوه خبر داد.

به گزارش سرو ابرکوه، نشست روشنگری با موضوع ماهواره و آسیب های آن به مناسبت روز بسیج قشر با حضور بیش از 300 نفر از بانوان در محل امامزاده احمد (ع) شهرستان ابرکوه برگزار شد.
در این نشست حجت الاسلام والمسلمین هاشم تقدسی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ضمن بیان سابقه ای از اقدامات آمریکا در نابود کردن اسلام و ایران اسلامی اظهار داشت: آمریکا و انگلیس فیلم های سینمایی اشان را به رایگان به ما نمی دهند اما بیش از 12 هزار شبکه ماهواره ای را به طور رایگان در اختیار ما قرار داده اند که 187 شبکه آن فارسی زبان است. پس با کمی دقت متوجه خواهیم شد که در پس این مهربانی هدف شومی نهفته است و آن هم ذره ذره نابود کردن اسلام و تخریب بنیان خانواده ها می باشد.
حجت الاسلام تقدسی تصریح کرد: سناتورهای آمریکایی اعتقاد دارند که برای نابودی ایران موشک، حمله نظامی و تحریم لازم نیست، بلکه باید با استفاده از شبکه های ماهواره ای درِ فساد و فحشا را به روی آنها باز کنیم و باید با جنگ نرم پیش برویم؛ زیرا در وجود ایرانیان چیزی به اسم شهادت و مقاومت هست و آنها جان دادن برای کشورشان هراس ندارند. شهامت، شهادت و مقاومت مردم در سال های اخیر نشان داده است، علاوه بر اینکه می توان به ابر قدرت ها سیلی زد، می توان پیشرفت های چشمگیر علمی و فناوری هم داشت به طوری که پیشرفت علمی ایران نسبت به کشورهای دیگر 11 برابر است.
تقدسی بیان داشت: کسانی که در خانه هایشان ماهواره دارند ادعا می کنند که این شبکه ها بر ما اثر ندارد؛ درست است که زنان ما عفت و حیای فاطمی دارند اما قصًه این است که ماهواره آرام آرام اثرات منفی خود را نشان می دهد و ذره ذره موجب نابودی بنیان خانواده می شود و تبلغات جذاب آن ضمیر ناخودآگاه انسان را تحت الشعاع قرار می دهد و باعث می شود هر بار نیازی به نیازهای آنان افزوده شود.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج تصریح کرد: درست است که داشتن ماهواره جرم است اما کسانی که نسب به مضرات آن آگاه شده اند می توانند بدون هیچ واهمه ای آن را به مراکز معرفی شده تحویل نمایند؛ ضمن اینکه تا کنون تعداد 137 نفر که در خانه ماهواره داشته و به آسیب ها و خطرات آن واقف شده و به خوبی درک کرده اند، ماهواره های خود را به پایگاه های بسیج محل تحویل داده و در ازای آن مبلغ 200 هزار ریال پول نقد متبرک حرم امام رضا(ع) و یا یک دستگاه دیجیتال دریافت کرده اند.
وی در ادامه دعوت به فساد و فحشا، روان پریشی، ایجاد حسرت، افسردگی کودکان و نوجوانان، بلوغ زود رس جنسی در کودکان و ترویج خیانت بین زوج ها را برخی از آسیب های فردی و روحی روانی ماهواره بیان کرد و افزود: روزی دشمن در شلمچه و طلائیه بود ولی هوشیار باشید که امروز دشمن در پشت بام ها، در اتاق های خواب و بر سر سفره های ما است؛ ما علی رقم توصیه ها و هشدار های بی وقفه رهبر معظم انقلاب (حفظ الله) دچار غافلگیری فرهنگی شده ایم.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج آسیب های اجتماعی ماهواره و شبکه های ماهواره ای را اینچنین بیان کرد: ایجاد روابط ناسالم بین دختر و پسر، افزایش جرائم خشونت بار، افزایش و ترویج مدگرایی، ترویج شیطان پرستی و فرقه های انحرافی، نابودکردن اسلام و تغییر فرهنگ اسلامی و فرهنگ مردم جهان، افزایش مصرف و ترویج مصرف گرایی، سست شدن بنیان خانواده که هدف اصلی شبکه های ماهواره ای است، اختلاف بین خانواده، افزایش طلاق، الگو گیری غلط، نابودی اندیشه با ترویج شهوت، فراموشی معاد، فراموش کردن یاد خدا و تمسخر آیات الهی و ....
حجت الاسلام تقدسی در پایان خاطر نشان کرد: شبکه های ماهواره ای با زیرکی جذاب ترین فیلم های خود را همزمان با ساعات اذان پخش می کنند تا ارتباط فرد را با خداوند قطع نمایند. شبکه هایی همچون امام حسین(ع)، نور، وصال، کلمه، بقیع شبکه هایی هستند که وهابیت را ترویج می کنند و می خواهند با ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی اسلام را نابود کنند.




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد