Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

به مناسبت روز شهرداری ها و دهیاری ها انجام شد

دیدار کارکنان بنیاد شهید و جانبازان با شهرداری ابرکوه


به مناسبت گرامیداشت 14 تیرماه روز شهرداری ها و دهیاری ها، رییس بنیاد شهید و تنی چند از جانبازان ابرکوه، با شهرداری این شهر دیدار کردند.

به گزارش سرو ابرکوه، به مناسبت گرامیداشت 14تیرماه روز شهرداری ها و دهیاری ها، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان به همراه تعدادی از جانبازان ابرکوهی در محل شهرداری ابرکوه با شهردار ابرکوه دیدار کردند.   

مصطفی کریمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ابرکوه در این نشست اظهار کرد: آسایش، امنیت، سلامت روانی و اجتماعی، نهادینه‌سازی فرهنگ مشارکتی و رضایتمندی شهروندان و دستیابی به شاخصه‌های یک شهر سالم، زیبا، توسعه یافته و پویا، نیازمند تلاش‌، حمیت و اراده جدی، تمامی مدیران و مسئولان بویژه تلاشگران عرصه مدیریت شهری است که با برنامه‌ریزی‌های علمی و اجرای آن ها، مسیر توسعه همه جانبه شهر را هموار و فضایی مطلوب را برای زندگی شهروندان فراهم کنند.

وی افزود: در همین راستا، فرا رسیدن 14 تیرماه به عنوان روز «شهرداری و دهیاری» فرصتی مغتنم برای قدردانی و تجلیل از فعالیت‌های خادمان مردم در عرصه های مختلف شهرداری و مدیریت شهری و روستایی است که شبانه روز برای توسعه، پیشرفت و بالندگی استان تلاش و فعالیت می‌کنند.

کریمی در ادامه از زحمات تلاشگران عرصه مدیریت شهری و روستایی در ارائه خدمات صادقانه به شهروندان تقدیر و تشکر کرد.

حسین حاتمی شهردار ابرکوه در این جلسه گفت: تبریک واقعی به مجموعه شهرداری زمانی گفته می شود که شهروندان از عملکرد شهرداری رضایت داشته باشند.

وی رضایت شهروندان را بالاترین افتخار برای مجموعه شهرداری خواند و افزود : همه کارکنان شهرداری باید جلب رضایت شهروندان را در بالاترین اولویت فعالیت خود قرار دهند.

انتهای پیام / ک




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد