Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه:

روحیه مقاومت و دفاع مقدس، انقلاب را در بحران‌ها حفظ کرد/ اجرای بیش از 40 برنامه دفاع مقدس


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه، با اشاره به اجرای بیش از 40 برنامه دفاع مقدس در شهرستان، گفت : همین روحیه مقاومت و دفاع مقدس، انقلاب را در برابر چالش‌ها و بحران‌های مختلف حفظ کرد.

عصر امروز علی فاتحی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه در گفتگو با سرو ابرکوه، ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) و یارانش، اظهار کرد : ازآنجاکه دفاع مقدس؛ دفاع از ارزش‌ها و مکتب محرم و عاشورا؛ مکتب آزادگی، شهادت و دفاع بود، لذا هم‌زمانی این دو مناسبت حائز اهمیت است.

فاتحی بیان کرد : تمسک به فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس و محرم، نیاز همیشگی جامعه ایران به‌ویژه نسل جوان و آینده‌ساز کشور، برای تداوم راه شهیدان و حماسه‌سازان انقلاب اسلامی است.

وی، جاری بودن روح مقاومت و دفاع مقدس در جامعه را سرمایه‌‌ای پایان‌ناپذیر برای جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت : این روحیه؛ انقلاب را در برابر چالش‌ها، بحران‌ها، مشکلات تحمیلی، تحریم‌ها و تهدید‌های استکباری ناشی از سناریوهای جبهه معاندین نظام، به‌سلامت عبور داده است.

فاتحی، با اشاره به بیش از 40 عنوان برنامه اجرایی هفته دفاع مقدس در ابرکوه، افزود : رژه نیروهای مسلح در روز 31 شهریور هم‌زمان با شروع جنگ تحمیلی، اجرای سرود توسط گروه سرود حافظان علم، نشست‌های روشنگری، اردوهای جهادی، یادواره‌های شهدا و عطرافشانی گلزار آنها، برگزاری همایش سربازان، کارگاه توانمندسازی عشایر، کوه‌پیمایی و پیاده‌روی، مهم‌ترین برنامه‌های این هفته است که در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه، خاطرنشان کرد : فضاسازی شهر و اجرای برنامه‌های فرهنگی همچون مسابقات مختلف کتاب‌خوانی، روزنامه دیواری و ورزشی، شب‌شعر و خاطره، میقات صالحین، دعای کمیل و ندبه، نمایشگاه طریق‌الرضا (ع)، عاشورا، دفاع مقدس و نمایشگاه امربه‌معروف با همکاری ستاد عتبات عالیات، از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس است، که توسط رده‌های مختلف بسیج اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ف




رای شما
میانگین (0 آرا)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد