Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

در کنفرانس بین المللی اقتصاد 2015 ؛

رئیس دانشگاه آزاد ابرکوه، جایزه "مقاله برتر" کنفرانس استرالیا را از آن خود کرد


مقاله رئیس دانشگاه آزاد ابرکوه پس از ارائه در کنفرانس بین المللی اقتصاد 2015 در دانشگاه سیدنی استرالیا، جایزه "مقاله برتر" کنفرانس را دریافت نمود.

به گزارش سرو ابرکوه، دکتر علوی راد رئیس دانشگاه آزاد ابرکوه پس از ارائه مقاله خود در کنفرانس بین المللی اقتصاد 2015 در دانشگاه سیدنی استرالیا، جایزه مقاله برتر کنفرانس را دریافت نمود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد ابرکوه، این کنفرانس طی روزهای 17 تا 19 آوریل 2015 در محل دانشگاه سیدنی استرالیا برگزار گردید و 22 کشور دنیا در برگزاری آن مشارکت داشته اند.
مقاله رئیس دانشگاه آزاد ابرکوه پیرامون « تأثیر گذاری  درجه باز بودن تجاری بر رفتار قیمت سهام در ایران» قرار است در یک ژورنال بین المللی با نمایه های معتبر از سوی کنفرانس به چاپ برسد.

دکتر علوی راد پیرامون موضوع این مقاله گفت: در این مقاله فرضیه تأثیر پذیری همزمان قیمت سهام از بازبودن تجاری و مالی در بورس اوراق بهادار تهران آزمون گردید.

علوی راد افزود: نتایج نشان می دهد با توجه به بانک محور بودن اقتصاد ایران، درجه باز بودن مالی از سوی بانک ها تأثیر مثبت و معناداری بر قیمت سهام در ایران می گذارد، هرچند درجه باز بودن تجاری تأثیر منفی بر قیمت سهام در ایران نشان می دهد.

گفتنی است دکتر علوی راد موفق گردید فلوشیپ تحقیقات علوم اجتماعی و بازرگانی را نیز از دانشگاه سیدنی دریافت نماید.




رای شما
میانگین (1 رای)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد