Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

همزمان با گرامیداشت روز خبرنگار؛

رئیس مجلس شورای اسلامی از خبرنگار پیشکسوت ابرکوهی تقدیر کرد


در جلسه شورای عالی استان ها، رئیس مجلس شورای اسلامی از خبرنگار پیشکسوت ابرکوهی تجلیل کرد.

به گزارش سرو ابرکوه، سی امین جلسه شورای عالی استان ها در حالی برگزار شد که علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی از رضا ربانی به عنوان خبرنگار سال های جبهه و جنگ، همزمان با روز خبرنگار تقدیر کرد.

 

رضا ربانی که هم اکنون به عنوان نماینده استان یزد در  شورای عالی استان ها انجام وظیفه می کند، در فاصله بین سال های 1359 تا 1368، به عنوان خبرنگار  سیمای جمهوری اسلامی مرکز فارس از شهرستان ابرکوه، وظیفه مقدس اطلاع رسانی اخبار مربوط به جنگ و دفاع مقدس را بر عهده داشت.

وی که امروز یکی از پیشکسوتان عرصه خبر محسوب می شود بیش از 10 هزار خبر، گزارش و اطلاعیه از حضور پر شور مردم ابرکوه را در صحنه های اعزام به جبهه ها، استقبال از پیکر شهدا، کمک های مردمی، اطلاعیه ها و خطبه های نماز جمعه را به سراسر ایران مخابره کرده و نام ابرکوه را در تاریخ دفاع مقدس جاودانه کرده است.

رضا ربانی، در گفتگو اظهار داشت: در 8 سال جنگ تحمیلی بیش از 10 هزار خبر، گزارش و اطلاعیه را به اطلاع هموطنان رسانده و حضور پررنگ اهالی شهرستان ابرکوه در زمینه های اعزام به جبهه ها، استقبال از شهیدان همیشه جاوید، کمک های مردمی، اطلاعیه ها و خطبه های نماز جمعه شهر شهید پرور ابرکوه را به واحد خبر مرکز فارس گزارش نموده است.

انتهای پیام/م.ف




رای شما
میانگین (2 آرا)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد