Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

جهت حفظ امنیت و سلامت؛

زائران اربعین حسینی نسبت به ثبت‌نام در «سامانه سماح» اقدام کنند


عضو کمیته فرهنگی،آموزشی واطلاع‌رسانی ستاد اربعین ابرکوه، گفت : زائران عتبات عالیات از شهرستان ابرکوه جهت حفظ امنیت و سلامتی خود نسبت به ثبت‌نام در سامانه سماح اقدام کنند.

به گزارش سرو ابرکوه؛ صبح امروز جلسه کمیته فرهنگی، آموزشی و اطلاع‌رسانی ستاد اربعین شهرستان ابرکوه، با حضور اعضاء در دفتر امام‌جمعه برگزار شد.

در این جلسه اعضاء مسائل و برنامه‌های فرهنگی حضور مردم شهرستان در عتبات عالیات جهت برگزاری همایش بزرگ اربعین حسینی را بررسی و راهکارهایی ارائه کردند.

محمدمهدی فلاح زاده عضو کمیته فرهنگی، آموزشی و اطلاع‌رسانی، با اشاره به بعضی تجربه‌های سال گذشته، گفت : ازآنجاکه همیشه برخی افراد سودجو و فرصت‌طلب برای منافع شخصی، مرتکب تخلفات می‌شوند، لذا از زائران درخواست می‌کنیم نکات امنیتی را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه سال گذشته حدود 2 هزار نفر از ابرکوه به کربلا اعزام شدند، افزود : خواهران و برادران زائر که قصد زیارت عتبات عالیات را دارند، از هر گروه و کاروانی، شخصی یا خانوادگی که اعزام می‌شوند، حتماً نسبت به ثبت‌نام در سامانه سماح (ساماندهی مشتاقان اربعین حسینی) به آدرس samah.haj.ir اقدام کنند.

فلاح زاده تأکید کرد : زائران نسبت به ثبت‌نام در این سامانه برای رفع هرگونه مسائل امنیتی، ویزا، بیمه، حضوروغیاب و... جهت تسریع برنامه‌های سفر همکاری کنند.

ستاد اربعین شهرستان ابرکوه با مسئولیت فرماندار و در قالب 5 کمیته فرهنگی آموزشی و اطلاع‌رسانی، اسکان و تغذیه، حمل‌ونقل و زیرساخت، بهداشت و امدادونجات، اعزام و مشارکت‌های مردمی، امنیت و انتظامی و اطلاعات، جهت هر چه‌بهتر اجراشدن برنامه‌های اربعین حسینی فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/ف




رای شما
میانگین (1 رای)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد